כסף וצרכנות

טלטלה בשופרסל: בעלי השליטה מאבדים את תפקיד היו"ר

יוסי אמיר ייאלץ ככל הנראה לוותר על מקומו כיו"ר החברה, שזו הכותרת הגדולה שעולה מהפשרה בין הצדדים. את מקומו אמור לרשת אחד הדירקטורים החדשים שמונו, כאשר פרופ' יצחק שפירא, שהוא סמנכ"ל בית החולים איכילוב, שמונה לאחרונה לדירקטוריון הוא היו"ר המיועד
מערכת ice |  1
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)

נראה שהלחץ שהפעילה הרשות לניירות ערך על שופרסל נושא פרי ועל פי הפרסומים האחים אמיר, בעלי השליטה החדשים של הרשת, דברים עומדים להשתנות על אף שהכל כבר נהיה היה חתום וסגור לגבי השדרה הניהולית החדשה.

אושר כי יוסי אמיר ייאלץ ככל הנראה לוותר על מקומו כיו"ר החברה, שזו הכותרת הגדולה שעולה מהפשרה בין הצדדים. את מקומו אמור לרשת אחד הדירקטורים החדשים שמונו, כאשר פרופ' יצחק שפירא, שהוא סמנכ"ל בית החולים איכילוב, שמונה לאחרונה לדירקטוריון הוא היו"ר המיועד.
 



יוסי ושלומי אמיר צפויים אמורים בשל המצב החדש לשמש כמנכ"לים משותפים, כאשר הדירקטוריון אמור לאשר את המהלך שנוצר. נושא השליטה בשופרסל עמד בראש הרשימה לטיפול ברשות לני"ע,  כשנבדק הקשר בין האחים אמיר לבין גופים המוסדיים והאם היה כל תיאום ביניהם לגבי המהלכיים. 

כזכור, שופרסל קיבלה לאחרונה מכתב דרישה מרשות ני"ע, בו עלו שאלות בקשר להתנהלות האחים אמיר טרם השלמת העסקה לרכישת כרבע ממניות שופרסל. ברשות ניירות מנסים למצוא את הקשר למשקיעים המוסדיים להם מניות בשופרסל, זאת על מנת להבין עד כמה היה תיאום בין הצדדים בעסקה.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טלטלה בשופרסל ?! מי יישמע
    יובל 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בסוף בעל המאה יהיה בעל הדיעה האמירים ינהלו את העניינים ואם זה לא יילך בכיוון טוב המוסדיים יתערבו כמו בכל עסק בריא. האיזון הזה של בעלי שליטה ומוסדיים מצויין והציבור ?! נותר לו ליהנות מהפירות
    סגור