כסף וצרכנות

ריקול למשחת השיניים קולגייט? מגיש רשת 13 בהתקפה חריפה

גיא לרר אמר על הריקול של קולגייט באינסטגרם שלו: "ואני מבקש להזהיר את הציבור מפני האזהרות במשרד הבריאות. משרד הבריאות לא חושב על הבריאות שלכם אלא על הכיס של המשווקים הבלעדיים. הם רוצים שתלכו להחזיר את משחת השיניים הזו, שאפשר להזמין באמזון, למה? מצאו בה משהו? כלום"
מערכת ice |  1
משחת שיניים קולגייט
לאחר שמשרד הבריאות יצא אתמול (חמישי) באזהרת שימוש חמורה במשחת שיניים של קולגייט, שעבורה לא הונפק רישיון ייבוא והיא אינה נמצאת תחת פיקוח של משרד הבריאות וכלל לא אמורה להיות משווקת בארץ, מגיש 'הצינור' ברשת 13 גיא לרר דווקא מצא מי האשם האמיתי.
גיא לרר אמר על הריקול של קולגייט באינסטגרם שלו: "ואני מבקש להזהיר את הציבור מפני האזהרות במשרד הבריאות. משרד הבריאות לא חושב על הבריאות שלכם אלא על הכיס של המשווקים הבלעדיים. הם רוצים שתלכו להחזיר את משחת השיניים הזו, שאפשר להזמין באמזון, למה? מצאו בה משהו? כלום".

עוד הוסיף: "רק כי אין מדבקה. משהו בריאותי רע יכול לקרות לכם אם תקנו משחת שיניים שאין עליה מדבקה של יבואן רשמי? לא. מה כן? משחות שיניים כאלו שאנחנו מוכרים בייבוא מקביל בסופר הצינור בשבעה שקלים ועולות כפול בפארמים הם הבוננזה של הבלעדיים. משרד הבריאות פועל שנים בשירות הכוחות הגדולים במשק ונגד הציבור. בעבר פורסמו ידיעות על דרכים של חברות ענק לשמן גורמים במשרד, לא יודע אם זה המקרה כאן, אבל עובדה: חוק ״מה שטוב לאירופה טוב לישראל״ של ברקת כבר אחרי קריאה ראשונה".
לסיום כתב: "זה חוק שאומר שמוצר שנמכר על המדף באירופה לא צריך את כל הרגולציות המיותרות והמייקרות, כמו זו של משרד הבריאות. כשהחוק הזה יעבור, סנקציות טיפשיות כאלו כבר לא יהיו אפשריות. משחת השיניים הזו טובה לאירופה אבל יקרה מאוד בישראל (בינתיים). בין השאר בגלל משרד הבריאות. הגיע הזמן שנגיד להם שעלינו עליהם ושיתעסקו בלשמור על הבריאות שלנו במקום לכווץ את הכיס שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסכימה עם גיא לרר. (ל"ת)
    תמר 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור