בארץ

גיא לרר נגד הח"כים: "לא תחסרו כי גם ככה אין אתכם"

מנחה הצינור גיא לרר פרסם היום ציוץ בטוויטר בו הוא מעודד את הכנסת לצאת לפגרה: "אין שום משמעות לכנסת שמשמשת כחותמת גומי לממשלה שמשמשת כחותמת גומי לראש הממשלה"

מערכת ice |  4
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
העיתונאי האהוב גיא לרר, פרסם היום (חמישי), ברשת החברתית x, טוויטר לשעבר ציוץ בו הוא מתריס את הכנסת שיוצאת לפגרה וכותב: "אין לי בעיה עם פגרת הכנסת, כי בישראל אין שום משמעות לכנסת שמשמשת כחותמת גומי לממשלה שמשמשת כחותמת גומי לראש הממשלה".
עוד המשיך מנחה הצינור את הציוץ ל-128 אלף עוקביו: "אין שום הצעת חוק שלא תלויה בוועדת שרים או תעבור בלי רצון ראש הממשלה. הוועדות הן בעיקר מופע לתקשורת ואם מה שנשאר מישיבות מליאה זה חמשירים של טלי גוטליב אז שתהיה לכם פגרה מהנה, ארוכה ככל האפשר, לא תחסרו, כי גם ככה אין אתכם".

 
עוד צייץ לרר כמה רגעים לפני הציוץ המדובר: "הבעיה שיש פה שתי אופציות, או שישראל נרחבת מחר, אז קנו את כל הסופר. או, הכל בסדר ולא קורה כלום. האופציה השפויה באמצע היא תרחישים, תרגולים, הסברה, שקיפות, ענייניות – פשוט לא קיימת".
 
כאמור, חברת הכנסת טלי גוטליב, שרה היום בכנסת שיר על חד''ש-תע''ל וחבר הכנסת ממפלגת רע''ם, מה ששבר את הרשת, אליו התייחס לרר בציוץ: "אחמד טיבי התבכיין, רצה לשלוט בכנסת, התרגל להיות היו''ר, אך גוטליב מתנגדת". עוד המשיכה את השיר גם על עוד חברי כנסת אחרים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד מפיץ סרטוני חתולים שהשתן מילא את החלל שבין אזניו
    קצת כבוד ילד 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם הגרועים שבחברי הכנסת עשו פי מאה ממך עבור המדינה.
    סגור
  • אדיוט ומה אתה עשית ? מתי שירתת בצבא
    ללא שם 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדיוט ומה אתה עשית ? מתי שירתת בצבא
    סגור
  • 2.
    אמרת דברים שגויים לגבי מחאת קפלן.
    גיא לרר - טועה 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קבוע בקפלן וגם חבריי. חציינו בעד השארות גנץ וחצי נגד. לא נכון להגיד שכל קפלן בעד יציאה. אנשי השמאל הקיצוני אולי כולם רוצים שגנץ ייצא. אבל לא כולם.
    סגור
  • 1.
    מי זה?
    מעיין 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי אתה גיא לרלר?
    סגור