כסף וצרכנות

סטארבקס חוטפת מכה: נסטלה מחזירה יותר מ-440,000 ספלי חג

נסטלה ארה"ב מדווחת על ריקול במוצרי ספלי החג הממותגים של סטארבקס. על פי הדיווח, אותם מוצרים נוטים להתחמם או להישבר בקלות רבה לאחר שאלו נחשפים לחום הגבוה של מכשיר המיקורגל או מכילים משקה חם במיוחד
מערכת ice |  1
סטארבקס (צילום shutterstock, יוטיוב/ NBC News)
התאגיד הרב לאומי שוויצרי הפועל בתחום המזון והמשקאות, נסטלה, הכריז אתמול (חמישי) על ריקול במוצרי ספלי הקפה הממותגים של סטארבקס. על פי הדיווח, נסטלה ארה"ב מחזירה למעלה מ-440,000 ספלי חג ממותגים של הענקית סטארבקס בשל הטענה כי אלו עלולים להתחמם או להישבר בקלות לאחר שאלו מופעלים במיקרוגל או מכילים משקה חם במיוחד כמו שוקו, קפה או תה. 
בעקבות החזרת המוצרים והכרזת הריקול של נסטלה ארה"ב, הנציבות האמריקאית לבטיחות מוצרי צריכה ציינה אתמול (חמישי) כי התרחשו כבר 12 מקרים של התחממות יתר של אותם המוצרים ואף אלו נשברו ביתר קלות – דבר שהוביל לפציעתם של לא מעט משתמשים.
בין הפציעות שהתרחשו לאחר שספלי החג הממותגים התחממו יתר על המידה, ניתן היה להבחין בכוויות ושלפוחיות קשות שהופיעו על גופם של הלקוחות. מטעם הרשות הממשלתית בארה"ב נמסר כי כלל הלקוחות צריכים להפסיק את השימוש בספלי החג הממותגים.
מלבד זאת, אותו גוף ממשלתי ציין כי על לקוחות שרכשו מוצרים כאלו העלולים להתחמם יתר על המידה ולהישבר בקלות, חלה החובה להחזיר אותם למקום שאלו נרכשו וליצור קשר עם נסטלה ארה"ב לקבלת החזר מלא.  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בקרוב... הספלים האלו באריזות "מתנה" של נסטלה לראש השנה (ל"ת)
    עצוב 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור