כסף וצרכנות

לראשונה בישראל: חנות הקפה הראשונה של נסטלה

Nestle Coffee shop  – חנות הקפה של אסם - נסטלה יוצאת לדרך. נסטלה משיקה בישראל אתר מכר ישיר לרכישת קפה סטארבקס, נסקפה טייסטרס צ'ויס ורוסטרי קולקשן עם משלוח עד הבית
מערכת ice | 
קפה (צילום freepik, יוטיוב)
לראשונה בישראל משיקה נסטלה את אתר המכר שלה בארץ, Nestle Coffee Shop. מדובר בחנות קפה אונליין לרכישת מגוון מוצרי הקפה של נסטלה ממותגי NESCAFÉ וסטארבקס. בין המוצרים: קפסולות ופולי קפה של סטארבקס, וכן  נסקפה טייסטרס צ'ויס, רוסטרי קולקשן, נסקפה קפוצ'ינו ונסקפה רד מאג.
קטגוריית הקפה בכללותה נהנית משוק מכירה גדול מאד מחוץ למדפי הסופר, באמצעות חנויות ייעודיות, ערוצי מכירה מתמחים, אתרי און ליין שונים פרטיים ומסחריים, ובכלל. מדובר באתר מכר ראשון מסוגו בישראל המאחד את מגוון מותגי הקפה המובילים של נסטלה במקום אחד, גם קפסולות, גם פולי קפה וגם מגוון מוצרי קפה נמס וקפוצ'ינו.

בנוסף למוצרים הבודדים, יוצעו באתר Nestle Coffee Shop של נסטלה גם חבילות ומארזים ייחודיים לרוכשים באתר במחירים אטרקטיביים. מגוון המארזים הרחב ייתן מענה לצרכים השונים בבית או במשרד , יאפשר בחירה מתוך מגוון מוצרים בחבילה (פיק אנד מיקס) ובנוסף,בחלק מהמארזים ישולבו אביזרים ממותגים ייחודיים. האתר מאפשר לצרכן הישראלי קנייה בקליק באופן נוח וזמין עם משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 150 שקל. במהלך ההשקה, רוכשים, אשר יבצעו הרשמה לאתר, יוכלו ליהנות מהנחה של 10% על כלל המוצרים והמארזים, בקניה ראשונה.
לדברי עדי קוהלי, מנכ"לית חטיבת הקפה באסם-נסטלה: " קטגורית הקפה העולמית צמחה בכ- 2% בשנה האחרונה. עיקר הצמיחה בשלוש השנים האחרונות נובעת מעולמות הקפה פרימיום, בהמשך לחיפוש של הצרכנים אחר חוויית קפה משודרגת הדומה לעולמות בתי הקפה, גם בביתם. נסטלה, מובילת שוק הקפה העולמית, מזמינה את הצרכנים בישראל ליהנות ממגוון מוצרי קפה איכותי ללא מאמץ, ולהתפנק עם הזמנת הקפה האהוב עליהם ישירות עד הבית".
עוד הוסיפה: "חוויית הקניה באתר המכר החדש בישראל הותאמה במיוחד לצרכן הישראלי חובב הקפה ומכילה בתוכה את מגוון מותגי הקפה האהובים בישראל, סטארבקס ו NESCAFÉותציע בין היתר חבילות ומארזים ייחודיים הניתנים לרכישה באתר בלבד במחירים אטרקטיביים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה