כסף וצרכנות

חברת הקוסמטיקה הישראלית מסתבכת: "תתביישו לכם, עוקצים לקוחות"

חברת מוצרי הקוסמטיקה הישראלית שמשווקת מוצרי יוקרה, "לה בוטה", מסתבכת בענק, זאת לאחר שלקוחות רבים טוענים כי היא מוכרת להם מוצרים שכלל לא קיימים במלאי: "בושה שאני צריכה לחכות יותר מחודשיים לקבל את המשלוח שלי. מורחים אותי עם פיצוי. זה עוקץ לכל דבר"
מערכת ice |  2
קוסמטיקה (צילום vecteezy, freepik)
חברת מוצרי הקוסמטיקה הישראלית שמשווקת מוצרי יוקרה, "לה בוטה", מסתבכת בענק, זאת לאחר שלקוחות רבים טוענים כי היא מוכרת להם לכאורה מוצרים שכלל לא קיימים במלאי. אותה חברה כבר הספיקה להימכר בינואר האחרון לחברת "אנרגיה", אך התקלות נותרו.
בתחקיר שנערך ב"N12", נטען כי גם אחרי שהלקוחות לא קיבלו את המוצרים שהזמינו, הם לא קיבלו כלל זיכוי, גם לאחר שדרשו זאת מהחברה. כך למשל נטלי, שסיפרה ל-N12 כי רכשה לפני מספר חודשים מוצרים ב-500 שקל, אך אלה עד היום לא הגיעו אליה: "רק אחרי צרחות הם זיכו אותי בסכום שרכשתי בו". בהמשך, היא הזמינה מהם שוב מוצרים, אך חיכתה חודשיים וצי והם פשוט לא הגיעו: "רק בשבוע שעבר קיבלתי אותם".
לקוחה נוספת בשם שירה, טוענת כי היא הזמינה מוצרים באתר ולא הצליחה במשך חודש לתפוס את החברה. רק אחרי חודש נאמר לה שהמוצרים לא במלאי והיא קיבלה קוד קופון של 50%. אחרי חודש היא שוב ניסתה להציג אותם ואלה טענו כי המשלוח יוצא בקרוב. מאז עברו עוד חודשיים וההזמנה עדיין לא הגיעה, והיא אף עדיין לא מצליחה לתפוס אותם.
ב-N12 נחשפה שיחה של אותה שירה עם החברה בוואטסאפ, שם היא כתבה להם אחרי תקופה ממושכת ללא מענה: "תתביישו לכם, עוקץ לכל דבר, אין אמונה בכם, אין לקיחת אחריות. תחזירו לי את הכסף שלי אני לא רוצה את המשלוח שלכם. בושה שאני צריכה לחכות יותר מחודשיים לקבל את המשלוח שלי. מורחים אותי עם פיצוי, קוד קופון עלק. כבר חודשיים שמתרצים על חילופים בהנהלה. ממשיכים לחלק קופונים ולעקוץ לקוחות, ככה זה מרגיש. אני רוצה זיכוי כספי".
אגב, בעקבות הפניה של N12 כל הלקוחות ששלחו מייל אדום קיבלו פיצוי כספי. מהחברה נמסר בתגובה לתחקיר של N12 כי "אנו מצרים על החוויה הקלוקלת עליה מלינות הלקוחות וזמינים לכל דבר ועניין. בימים אלו אנו עמלים ודואגים כי כל פנייה תטופל ותקבל מענה הן באספקה, הן בקבלת זיכוי לבחירת הלקוחות והן בפיצוי, בנוסף להנחה נוספת, וחשוב מכל המענה האנושי המעניק תשובות לכל פונה".
עוד נמסר כי "אנו מזמינים את הלקוחות שפנייתם טרם טופלה לפנות לשירות הלקוחות של La beaute. הוקמו מענה ומוקדי שירות ייעודים, אלו יעניקו מענה בפלטפורמות השונות תוך תגבור המערך. אף על פי שמרבית הפניות אינן מתקופת ההנהלה החדשה, האחריות כולה שלנו. נעניק מענה מלא ונספק את המוצרים ללקוחות. אנו יכולים להבטיח כי השירות, טיב המוצרים והענקת התמורה לכסף אותו השקיעו הלקוחות יוחזר במלואו בדרכים שציינו. לא תהא לקוחה שתישאר ללא אחריות ומענה הולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא תודה ....תודה שעדכנתם (ל"ת)
    שני 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    4 חודש המתנה (ל"ת)
    ברבי 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור