כסף וצרכנות

עוקץ אתרי האופנה בישראל נחשף: זו השיטה שאתם חייבים להיזהר ממנה

נתוני ההונאות והזיופים של כמה מהמותגים המובילים והאהובים על ידי נשים נחשפים, רגע לפני יום האישה: אלה אתרי האופנה בהם רוב האנשים נופלים בפח בעקבות זיופים ורמאות, וכיצד תוכלו לזהות שמדובר בהונאה ולא באתר הרשמי של הרשת?
מערכת ice | 
אבטחה (צילום shutterstock)
יום האישה הוא סיבה מושלמת עבורכן לערוך קנייה של בגדים האתרי אופנה ברשת. אלא שהיום (רביעי) חשפו ב-N12 את  נתוני ההונאות והזיופים של כמה מהמותגים המובילים והאהובים על ידי נשים, שנעשה על ידי חברת BrandShield, חברת סייבר ישראלית המתמחה בניטור, מעקב והסרה של הונאות, רמאויות, התחזויות וזיופים ברשת.
השיטה החדשה שנחשפה היא למעשה הקמה של אתרי אינטרנט מזויפים, שנראים דומים במיוחד לאתרי אופנה של חברות מוכרות, דרכן מבצעים עוקץ אכזרי. כך למשל ענקית התכשירים והקוסמטיקה Ulta, מובילה את הטבלה עם 27,411 לינקים החשודים בהונאה/זיוף. 
הבאה אחריה TOUS, שתכשיטיה הפכו לאהובים במיוחד בישראל, עם 2,193 לינקים חשודים. אחריה ענקית התכשיטים PANDORA עם 1,152 לינקים חשודים, ואחריה רשת האיפור Sephora עם 233. העוקץ על חשבון אתרי האופנה האלה זינק בחודשים האחרונים בצורה יוצאת דופן, ועוד ועוד נשים בעיקר נופלות קרבנות לניסיונות העוקץ באותם אתרים. אז בפעם הבאה שאתן נכנסות לאחד מהאתרים הללו, כדאי שתבדקו טוב טוב שלא מדובר באתר מתחזה שם יעקצו את כספכן.
אז איך אפשר לבחון את אמינות האתרים ברשת? ראשית, בדקו את שם האתר - אם הוא כולל טעות כתיב, זאת כנראה הונאה. חפשו את האותS לאחר ה-HTTP המעידה על כך שלאתר יש תעודת אבטחה. הונאות רבות מתחילות ברשתות החברתיות: המעבר לאתר המזויף מתבצע באמצעות שליחת קישור בהודעה פרטית בווטסאפ, פייסבוק, מסנג'ר, טלגרם וכו'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה