כסף וצרכנות

מחפשים קניות זולות באינטרנט? האתרים והשיטות שאתם חייבים להכיר

ישראלים רבים אוהבים לחסוך עלויות ולהזמין מוצרים באינטרנט בזול. אבל מסתבר שישנם הרבה מאוד אתרים זולים במיוחד באירופה מהם ניתן להזמין ואתם לא הכרתם. וגם: השיטה לחתוך משמעותית את העלויות בזארה
מערכת ice |  1
חיפוש באינטרנט (צילום freepik)
אחד הדברים שהצרכנים הישראלים אוהבים יותר מכל זה הזמנות של מוצרים זולים באינטרנט. מעלי אקספרס, דרך שיין ואסוס, ועד אמזון ואיביי, הישראלים חזקים מאוד בהזמנות מאתרי קניות מקוונים בחו"ל, אך יש כמה אתרים מרכזיים שאתם מפספסים ואתם פשוט חייבים להכיר.
ב-N12 חשפו את השיטה לקנות מאתרים, אפילו כאלה מוכרים מאוד כמו זארה, ולהוזיל עלויות, כמו גם אתרים שרוב הישראלים עדיין לא מכירים. כך למשל משיחה עם שירה דנינו, בלוגרית אופנה ישראלית, עולה כי היא רוכשת למשל מאתרים מקומיים באירופה או בארה״ב שלא עושים משלוחים לישראל. לאחר שהזמינה מהם, היא מזמינה משלוח לישראל דרך חברת משלוחים ישראלית וכך היא מוזילה את העלויות.
הרבה פעמים קנייה מאתרי האונליין באנגלית תהיה זולה יותר מבישראל, למרות עלות המשלוח. שירה עלתה על השיטה ועושה זאת בדרך כלל בהזמנות מזארה הולנד, H&M וספורה, והיא מזמינה לארץ דרך ארה"ב ואירופה.
כך למשל היא מספרת שהיא מצאה סיילים בזארה הולנד, ורכשה למעשה 8 פריטים כמו בלייזר, ג׳ינס, ז׳קט ובייסקים ב-330 שקל בלבד, כשלטענתה רק על אחד מהפריטים הללו בארץ היא משלמת כ-300 שקל.
חוץ מזארה ישנם עוד מספר אתרים פופולריים ומשתלמים במיוחד שהישראלים לא באמת מכירים כמו:  זאלאנדו (Zalando) אלגרו (Allegro) הפולני, אתר המסחר בול (Bol) ההולנדי, אתר kaufland הגרמני ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברות השילוח גוזרות את הקופון .
    מיכה 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף שאתה בודק את העלויות הסופיות החברות הגדולות שיש להם שילוח אמצעי המדיניות ברורה של מיסוי בשורה תחתונה הכי משתלמת . נימאס מחברות השילוח שתוקעות לך דמי מחסן דמי עמילות מכס .
    סגור