קריירה ולימודים

מעיין אדם מובכת ברשת: "הזוי, אני מתביישת, לא לבכות"

עליית האתר שלה "מאמי – מה משתלם” על שם כרטיס המועדון החדש של אדם, שבו שורה של הטבות עם גופים מסחריים, נתקלה בבעיה עם קריסה לא צפויה: "באמת שנערכו אבל זה כנראה משהו שלא קרה ולא קורה"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
רק לפני כשבוע, מעיין אדם חשפה בפני עוקביה בשבוע החולף כי העיסוק שלה בשת”פים באינסטגרם מגיע לנקודת הסיום אחרי חמש שנים של קידום ממומן אצלה בחשבון וציינה בסטורי מפתיע: “זה יהיה השת’פ האחרון באינסטגרם הערב. סוף תקופה שנמשכה 5 שנים ולא תהיה עוד”.
אחר כך התברר כי זה היה רק טריק שיווקי מצד מגישת קשת 12 לה יש 346 אלף עוקבים באינסטגרם, לקראת עליית אתר “מאמי – מה משתלם” על שם כרטיס המועדון החדש של אדם, שבו שורה של הטבות עם גופים מסחריים. אבל אחרי כמעט חצי מיליון כניסות של העוקבות שלה "האתר קרס, למרות שהתכוננו חצי שנה”

אדם שיתפה: “זה מספר הנסיונות להיכנס לאתר. זה גם לתסבוכת שהחברות הטכנולוגיות הכי גדולות במשק לא מצליחות לפתור. בסוף זה יקרה. היום יש לי יותר פרופורציות בחיים. גם לי זה הזוי, באמת שנערכו אבל זה כנראה משהו שלא קרה ולא קורה. אני מתביישת. אני תמיד אומרת, כשנופלים לי אתרים אחרים אני אומרת ‘למה הם לא נערכו?'”
כמו כן ציינה: “אני באמת מרגישה שנערכנו הכי שיכולנו, אבל זה קצת יותר גדול מזה. אין לי תשובות לדבר הזה.. עצובה ומאוכזבת, אבל גם יש פרופרציות. רק לא לבכות. אין לתאר. גם החדר המתנה נופל. כי יש 40,000 בנות עם לינק מההרשמה המוקדמת שמנסות בבת אחת. עוד לפני שהעלתי פה. אני הולכת להפוך את העולם עד שיסתדר, אין לי מושג כמה זמן יקח. אעדכן(אוף!)”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה