ויראלי

מגישת קשת 12 נשברת בדמעות: "לא סבלת, הרופאים היו בשוק"

"כשאתה מחליט אתה מחליט. עקשן כמו פרד, כמו שאמא הייתה אומרת, גם הרופאים היו בשוק מהאיש שבאמת, אבל באמת לא מפחד מהמוות. רוצה לדעת הכל, מקבל את הכל בהשלמה בלתי נסבלת. 'חייתי חיים מלאים', אמרת לי כל הזמן"
מערכת ice |  1
שלמור שטרוזמן (צילום יוטיוב/ משביר)
יוסי שטרוזמן, המנהל המיתולוגי של מועדון ה"פלקה" שאחראי לטיפוח הקריירה של עשרות אמנים, נפטר אתמול (ראשון) בגיל 66 לאחר מאבק במחלה קשה, והיום נטמן בבית עלמין קרית שאול.
מי שספדה לו היא בתו, אשת התקשורת בקשת 12 שלמור שטרוזמן: "אבא שלי הוא הכי בעולם, זו קלישאה, אבל תעיד על זה הכמות המטורפת של האנשים כאן. בלילה האחרון אמרת פעם אחר פעם שאתה לא יכול, אתה לא יכול, מ-4 בבוקר עד 8 בבוקר ואז מ-10 עד 12, ואז זה הפסיק".

שלמור אגב, כבר איבדה גם את אמה באותו תאריך עברי לפני 6 שנים בדיוק והיא סיפרה בקול חנוק בדמעות. "כשאתה מחליט אתה מחליט. עקשן כמו פרד, כמו שאמא הייתה אומרת, גם הרופאים היו בשוק מהאיש שבאמת, אבל באמת לא מפחד מהמוות. רוצה לדעת הכל, מקבל את הכל בהשלמה בלתי נסבלת. 'חייתי חיים מלאים', אמרת לי כל הזמן".
עוד אמרה: "אתה הכי שמח והכי נדיב, הכי אהבה ללא תנאי, משהו שלקח לי הרבה שנים להבין שהוא לא מובן מאליו, הכי ההורה שייחלתי לעצמי והכי ההורה שארצה להיות, אבל בעיקר כמו שירדן אמר, הכי לא טריוויאלי, אבא שרוקד על שולחנות כאילו אף אחד לא מסתכל, ששר בקולי קולות למרות שאף פעם לא יודע את המילים, זה שהחברים שלי בתיכון אולי לא יודו אבל רק חיכו שיצטרף אלינו ליציאות".
שטרוזמן המשיכה: "זה שאומר בשיא הרצינות לבת שלו בת ה-4 שיצאה הרגע מהגן, 'למה את בוכה? את שטרוזמן, את מותג'. האיש עם העיניים הכי יפות והכי טובות, אבל צריך לחפש אותן טוב טוב בתוך החיוך הענק שמרוח לו על הפנים, כי בסוף, כמו שלימדת אותי, אנחנו פה על הכדור הזה כדי להפיץ שמחה. וכשהרגת שאתה כבר לא יכול לעשות את זה יותר, נשברת".
כמו כן המשיכה: "הייתי שם כשזה קרה. לא רציתי להיות שם כשזה יקרה, אני יכולה להתנחם בזה שלא סבלת הרבה והיית בבית שאתה אוהב, איש חזק ששבר את כל הסטטיסטיקות, ומי יודע כמה הוא אהב סטטיסטיקות. הוא לא רצה שיטפלו בו, ושבועיים לפני שנפטר עוד נהג לארוחת חג אצל ירדן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלב נשבר איזה איש מיוחד ואבא נהדר
    חגית שלינגר 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש עצוב שאיבדתם את אבא בגיל כל כך צעיר , זכיתם שיהיה לכם כזה אבא, תמשיכו את דרכו כהורים טובים יהי זכרו ברוך , משתתפת בצערכם
    סגור