קריירה ולימודים

מענק חתימה ומענקים חדשים: אלו העובדים שירוויחו בגדול

ענקית השליחות צ'יטה מצטרפת להסתדרות הלאומית וחותמת על הסכם קיבוצי ראשון: מהלך התאגדות משמעותי בענף השליחויות מעניק תנאים והטבות ושיפור בשכר למאות עובדי החברה, אשר מחזק את שיתוף הפעולה בין ההנהלה לעובדים
מערכת ice | 
תלוש שכר (צילום אייס)
ההסתדרות הלאומית וחברת צ'יטה שליחויות חתמו על הסכם קיבוצי ראשון למאות עובדי החברה. ההסכם, שתוקפו ל-4  שנים, מסדיר בין היתר מענק חתימה, תקציב אש"ל לבלדרים, קרן השתלמות לעובדים, מענקים באירועים מיוחדים, שי מוגדל בראש השנה ובפסח ונופש שנתי. עוד הוסדרו נושאים הקשורים בתנאי העבודה אשר מעניקים לעובד ביטחון תעסוקתי מחד ומעורבות של ועד העובדים מנגד בהליכים שונים, לרבות מעמד בהליכים של פיטורי עובדים.
חברת השליחויות צ'יטה שנוסדה בשנת 1997, נחשבת היום לאחת משלושת חברות הבלדרות הגדולות בישראל. החברה משתמשת במערכת מיון רובוטית הגדולה והמתקדמת מסוגה במזרח התיכון ומנהלת תשעה מרכזי מיון ולוגיסטיקה ברחבי המדינה: בקריית אתא, עמק חפר, רמת השרון, שוהם, בת ים, לוד, צרעה, עומר ואילת. מטה החברה נמצא בפ"ת
.
ההסכם הקיבוצי מחזק את מעמד העובדים ואת זכויותיהם. בשנים האחרונות גם במגזר הפרטי מבינים את יתרונות ההתאגדויות בהסכמים בין העובדים למעסיקים, הן עבור העובדים שנהנים משיפור תנאים ומביטחון תעסוקתי והן עבור מעסיקים שזוכים משקט תעשייתי, הגברת האמון ושיתוף פועלה מצד העובדים ואטרקטיביות כמקום עבודה ששומר על זכויות עובדיו.
יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית, מסר: "אנו מברכים על הסכם קיבוצי ראשון לעובדי צ'יטה שליחויות, הסכם אשר מסדיר ומשפר את תנאי העסקתם וביטחונם התעסוקתי. חתימת הסכם קיבוצי ראשון מעידה על האמון הנרקם במהלך המשא ומתן בין ההנהלה לוועד העובדים וההסתדרות הלאומית. לעובדי צ'יטה יש החל מהיום פלטפורמה של ארגון עובדים ונציגות עובדים המייצגת ומלווה אותו".
הנהלת החברה, שמעון מרמרלי, שלומי קלדרון ונמרוד בטאן: "שמחים על ההישג שמהווה צעד משמעותי לקידום זכויות העובדים בישראל. צ'יטה הינה בין חברות השליחויות הראשונות בישראל אשר חתמה יחד עם ועד העובדים על הסכם קיבוצי מול ההסתדרות וזאת מתוך אמונה כי הסכם זה יחזק את הקשר ושיתוף הפעולה בין ההנהלה לעובדים. צ'יטה נענתה למרבית דרישות וצרכי העובדים כפי שהציג הוועד וההסכם מביא לשיפור תנאי השכר והרווחה לכלל העובדים הנכללים בהסכם הקיבוצי.
יעקב ביבי יו"ר ועד עובדי צ'יטה: "אני מברך על ההסכם מול ההנהלה. הצלחנו לאחר משא ומתן ארוך, להסדיר את יחסי העבודה הקיבוציים,  מודים להסתדרות הלאומית על הליווי המקצועי ומתרגשים לקראת תחילתה של עבודה משותפת באמצעות הסכם קיבוצי למען העובדים שלנו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה