קריירה ולימודים

אחרי 22 שנה: המנכ"ל החדש של רשת אורט - בכיר באמדוקס לשעבר

רז פרויליך, שכיהן כמנכ"ל משרד התרבות והספורט, יחליף בתפקידו את צביקה פלג שעמד בראש רשת החינוך הגדולה בשני העשורים האחרונים. הוא שימש כמנהל תנועת אחריי וחברת המתנ"סים, וצפוי להיכנס לתפקידו בסוף שנת הלימודים הנוכחית
מערכת ice |  1
רז פרויליך (צילום יח"צ)
מנכ"ל חדש לרשת אורט: דירקטוריון רשת אורט, אחת מרשתות החינוך המשמעותיות בישראל, מודיע הבוקר (שלישי) על מינויו של רז פרויליך ימונה למנכ"ל, שיתפוס את מקומו של צביקה פלג שעמד בראש הרשת ב-22 השנים האחרונות. פרויליך יכנס לתפקידו בסוף שנת הלימודים הנוכחית, בתום תקופת חפיפה. 
בשנים האחרונות, פרויליך בן ה-44 כיהן כמנכ"ל משרד התרבות והספורט, כמנכ"ל חברת המתנ"סים, שירת בתפקידים בכירים בחברת אמדוקס וכמנכ"ל תנועת אחריי. הוא בוגר תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול ממכללת שנקר ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות באסטרטגיה ויזמות מאוניברסיטת תל אביב.
רז פרויליך: "אני מודה לצביקה על עשייתו רבת השנים והמורשת המפוארת שהוא משאיר אחריו. אני נרגש לקבל את ההובלה של הרשת החינוכית הגדולה בישראל, ובטוחני שביחד עם הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים, נמשיך להוביל את רשת אורט אל עבר פסגות חדשות".
צביקה פלג, מנכ"ל רשת אורט: "החינוך חייב להמשיך ולהגיע לפסגות חדשות בנתיבי הערכים החדשנות והיצירתיות רשת אורט גם בשנים הבאות תמשיך להוביל בתחומים אלו. אני מאחל הצלחה רבה למנכ"ל הנבחר רז פרויליך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מברוק!
    איתן, אח של קובי וחנ 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה!
    סגור