קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה אדירה: המענק הזה נכנס לחשבון הבנק שלכם

עוד נמסר: "אנו מעדכנים אתכם שהתחלנו בהקמת מערכת ייעודית לתשלום המענק באופן אוטומטי ישירות לחשבון הבנק של הזכאים. עבור ילד: 100 שקל ליום. המענק יופקד לחשבון הבנק שאליו מועברת קצבת הילדים. עבור מבוגר:  200 שקל ליום. המענק יופקד לחשבון האישי של כל מבוגר". המערכת תעלה לאוויר ב-6.11
מערכת ice |  4
המוסד לביטוח לאומי (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
ביטוח לאומי הודיע אמש (חמישי) באמצעות האתר הרשמי שלו כי מענק אכלוס ישולם באמצעות הביטוח הלאומי לתושבי הדרום והצפון שנאלצו להתפנות למקום לינה שאינו במימון המדינה.
עוד נמסר: "אנו מעדכנים אתכם שהתחלנו בהקמת מערכת ייעודית לתשלום המענק באופן אוטומטי ישירות לחשבון הבנק של הזכאים. עבור ילד: 100 שקל ליום. המענק יופקד לחשבון הבנק שאליו מועברת קצבת הילדים. עבור מבוגר:  200 שקל ליום. המענק יופקד לחשבון האישי של כל מבוגר".

עוד הוסבר: "המערכת תעלה לאתר בתחילת שבוע הבא (עד יום שני 6/11/23) לאחר ביצוע התאמות. תוכלו להיכנס למערכת ולמלא את הפרטים שלכם, ובהתאם יועבר לכם התשלום.  התשלום יועבר לחשבון הבנק מספר ימים לאחר מילוי הצהרה במערכת.
עוד הודיעו בביטוח לאומי: "כדי להקל עליכם בקבלת החזרי מילואים בתקופת המלחמה, פיתחנו עבורכם מערכת מקוונת להגשת בקשות להחזר תגמולי מילואים. למי מיועדת המערכת? לכל המעסיקים (כולל מעסיקים שמשדרים תביעות באמצעות לשכות השירות wcf) שלהם עד 10 עובדים המשרתים במילואים, שעבדו בחודש 9/23 ודווחו כעובדים. למייצג של המעסיק הרשום כמיופה כוח בביטוח הלאומי".
עוד נמסר: "חשוב לדעת! אין צורך לצרף לבקשה אישור צבאי (3010). אין צורך לציין בבקשה את תקופות שירות - התקופות ישולמו בהתאם לקובץ שנקבל מצה"ל. מוקד טלפוני למעסיקים בנושא המילואים לבירורים ניתן להתקשר למוקד 02-5393722 בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 -16:00".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תנו פיצוי לכולם אנחנו חנוקים
    אבי לוי 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לא פיצוי לכול המפונים אנחנו בבית מלון נכון במימון המדינה כבר חודש אבל כבר אנחנו חנוקים ואנחנו אם ילדים ואין לנו כבר כסף כי אומנם אנחנו בבית מלון על חשבון המדינה אבל כול הזמן צריך להוציא ביגוד הנעלה וכול דבר שילד דורש כי הרבה דברים נשארו בבית תנו כבר פיצוי לכולם שיהיה אפשר לינשום אני פונה אליך אבי חי שטרן תידאג כבר לפיצוי לכלל התושבים די כבר אתם מתעללים בנו סמוטריץ אנחנו כבר חנוקים
    סגור
  • 3.
    אזור
    אעסם סארה 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי שלוש ילדים אין לאנו בית אני גאר בבית אבא שלי הקיצפ שלי לו מסביק לי או לא ילדים ילדים רוצים וכל גם רוצים בית הספר רוצים ללבוש רוצים אדברים לי בית הספר יש לי ילדה הי רוצה לא אזנאים להשמעת אני אנ לי קצפת אנ יש לי ראק מי ביטוח לאומי וזה לו מסביק
    סגור
  • 2.
    אין בושה לממשלת החורבן פשוט חא ייאמן ביזיטן (ל"ת)
    שי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    חורפיש
    יחיא עאמר 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמי שיש לו ילדים מעל 18 ושניהם בצוו 8 והוא מובטל אז שיילך לקפינמט
    סגור