קריירה ולימודים

מענקים חדשים עד 2,000 שקל: מי ייהנו מההטבה?

לא רק מוסדות החינוך במרכז: גם אוניברסיטת חיפה תעניק מלגה של 2,000 שקל לחיילי וחיילות המילואים
מערכת ice |  2
מענקים (צילום shutterstock)
אוניברסיטת חיפה תעניק מלגת לימודים של 2,000 שקל לסטודנטים וסטודנטיות שהתגייסו בצו 8 לשירות מילואים, במטרה לסייע להם ולהוריד עד כמה שניתן את החששות הכלכליים לתקופה הקרובה.
התרומה היא פרי קרן חירום מיוחדת שהקימה האוניברסיטה והתרומות הגיעו מידידי האוניברסיטה ואוהבי ישראל בארץ ובעולם. מאמצי הגיוס לקרן ממשיכים כל הזמן והמטרה היא להמשיך ולהגדיל את המענקים שעוד יחולקו לחיילי וחיילות המילואים של האוניברסיטה.

"למדינת ישראל יש חוב גדול לחיילי וחיילות המילואים שלנו, שעזבו הכל והתגייסו כדי להגן על המדינה. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למענם. זה גם מחמם את הלב לראות איך ידידי האוניברסיטה ואוהבי ישראל בכל העולם נרתמו במהירות ובמסירות כדי לסייע לחיילים והחיילות שלנו. לאור ההיענות הרבה של התורמים, אני מאמין שנוכל עוד להגדיל את הסכום בשבועות הקרובים", אמר נשיא אוניברסיטת חיפה פרופ' רון רובין.
בנוסף למענק הכספי, אוניברסיטת חיפה מספקת כבר כעת סיוע פסיכולוגי ונפשי למשרתי המילואים וחלק מהכספים שנאספים בקרן החירום יועברו כדי לתגבר את המערך הפסיכולוגי כך שיוכל לספק מענה שוטף לסטודנטים והסטודנטיות שישובו ללימודים בתום המלחמה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למי
    ו 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לאלה שהתגייסו לחמאס
    סגור
  • 1.
    אוניברסיטה של החאמס
    יעקב 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסטודנטים של החאמס. מפלים יהודים לרעה
    סגור