קריירה ולימודים

עליית שכר ב-3% לשנה וקבלת אופציות: אלו העובדים שירוויחו

חברת שבא וההסתדרות חתמו על הסכם קיבוצי חדש לעובדי החברה: במסגרת ההסכם שנחתם לתקופה של 5 שנים: תשולם לעובדים תוספת שכר שנתית ממוצעת בשיעור של 3%, וכן יבוצע מהלך של הקצאת אופציות לעובדי החברה
מערכת ice | 
העלאת שכר המינימום (צילום vecteezy)
הנהלת חברת שבא, בראשות המנכ״ל איתן לב טוב, וההסתדרות חתמו היום (רביעי) על הסכם קיבוצי חדש לעובדי החברה, שיחול לתקופה של 5 שנים מלאות החל מה-1 בינואר 2023 ועד ל-31 בדצמבר 2027.
במסגרת ההסכם שנחתם, יקבלו עובדי שבא תוספת שכר שנתית בגין השנים 2023-2027 בשיעור שנתי ממוצע של 3%. כמו כן, נקבע כי החברה תבצע מהלך של הקצאת אופציות לעובדים בהיקף של 300 אלף אופציות. מנגנון האופציות יהיה דומה לתנאים שנקבעו לנושאי המשרה בחברה לפני כשנתיים.

במעמד החתימה השתתפו מטעם חברת שבא המנכ״ל איתן לב טוב, מנהלת משאבי האנוש אודליה גרין כץ, סמנכ״לית ייעוץ משפטי ורגולציה עו״ד רין קריכל מצוינים, סמנכ״ל הכספים עופר עדן ועו״ד אפרת דויטש שליוותה את המו״מ מטעם החברה. מטעם העובדים וההסתדרות השתתפו במעמד יו״ר מרחב ת״א בהסתדרות אורנה אבידן, עו״ד גיא רוטנברג מהסתדרות המעו״ף, יו״ר הוועד בשבא מיכל אלחלל אונפלוס, סגנית יו״ר הוועד שרית חן, ועו״ד אלי כהן ממשרד בני כהן ושות׳ שליווה את המו״מ מצדם.
מנכ״ל שבא איתן לב טוב אמר ״שבא היא חברה טכנולוגית ששמה את עובדיה במרכז,  ונותנת דגש רב לשמירה על מערכת יחסי עבודה המבוססת על שותפות ואחריות הדדית. הסכם זה מקנה לעובדים לא רק ביטחון תעסוקתי, אלא גם את האפשרות ליהנות מפירות הצלחת החברה. אני מברך על שיתוף הפעולה הפורה עם הוועד וההסתדרות, זהו שלב חשוב ומרכזי בהתפתחות של שבא כחברה המובילה והמרכזית בעולם התשלומים, בשיתוף מלא עם עובדיה״.
יו״ר הוועד מיכל אלחלל אונפלוס ציינה ״ערב ראש השנה וחגי תשרי, אנו מציינים יום חג לעובדי ועובדות שבא. אני גאה לקחת חלק בתהליך המחבר בין הצלחת העובדים והצלחת החברה, שיוצר יעד, שפה ומוטיבציה משותפים לשנים הבאות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה