השוק

שבא מדווחת על עלייה של כ-16% בהכנסות

ההכנסות מפעילות צמחו בכ-16% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והגיעו לשיא של כ-33.7 מיליון שקל. הרווח הנקי הסתכם ברבעון בכ-12.2 מיליון שקל

מערכת ice | 
איתן לב טוב (צילום ישראל כהן)
חברת שבא (שירותי בנקאות אוטומטיים), המפתחת ומנהלת את מערכות התשלומים הלאומיות ומספקת תשתיות טכנולוגיות ופתרונות מתקדמים על גבי מערכת התשלומים, מפרסמת את התוצאות הכספיות לרבעון השני לשנת 2023 בדיווח לבורסה בת"א.
הכנסות החברה הסתכמו ברבעון השני של שנת 2023 בכ-33.7 מיליון שקל, ובמחצית השנה הסתכמו בסך של כ 64.5 מיליון שקל בהשוואה להכנסות של 29.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד והכנסות של כ 57.2 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות נובעת מעלייה בהיקפי הפעילות, עדכון התעריפים והכנסות משירותים חדשים.
הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2023 עמד על כ-12.3 מיליון שקל, צמיחה מתונה בהשוואה לרווח תפעולי של כ-12.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד לאור העלייה בהוצאות כוח אדם מהמשך יישום התוכנית האסטרטגית של החברה.
איתן לב טוב, מנכ"ל שבא: "במהלך הרבעון השני, שבא החלה לראות פירות ראשונים ממנועי הצמיחה החדשים של החברה שנועדו להגדיל ולגוון את ההכנסות שלנו. בנוסף, במהלך הרבעון הזה ביצענו התאמה לתעריפון כך שישקף נכונה את מבנה העלויות העכשווי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה