קריירה ולימודים

המחאה הגיעה לבתיה"ס הדתיים: "אין כניסה לגזענות והומופוביה"

זעם בקרב הורים לתלמידים בבתי ספר וגני ילדים בתל אביב: אלמונים תלו הלילה שלטי מחאה וריססו כתובות בכניסה למוסדות הלימוד הממלכתי-דתי. סגן ראש העיר: "לא ניתן לעבריינים אנטישמים לפגוע ברגשותינו"
מערכת ice |  2
כניסה לבית ספר בתל אביב (צילום מתוך הטוויטר של חיים גורן)
תלמידים הלומדים בחינוך הממלכתי-דתי בתל אביב, שהגיעו הבוקר לבתי הספר וגני הילדים עם פתיחת שנת הלימודים, הופתעו לגלות שלטי מחאה בכניסה לכמה מוסדות.
סגן ראש עיריית תל אביב מטעם סיעת "מאמינים", חיים גורן, הממונה על החינוך הממלכתי-דתי בעיר, פרסם את תמונות השלטים וכן כתובות שרוססו על הרצפה, בחשבון הטוויטר שלו.

"לא ניתן לעבריינים אנטישמים לפגוע ברגשותינו", כתב גורן, שתיאר: "הקיטוב והשסע בחברה הישראלית לא פסח על פתיחת שנת הלימודים. הבוקר נטלו שלטי מחאה בצמוד לגני ילדים ובתי ספר דתיים, ובהם כיתוב המציג את הגנים כגנים לתלמידים גזענים והומופובים".
 
"זאת קבלת הפנים לה זכו ילדנו בגנים ובבתי הספר הדתיים הבוקר בתל אביב!", הוסיף גורן, "זכרו את התאריך! ב- 1.9.23 אנו יוצאים למאבק על זכותנו, היהודים המסורתיים והדתיים לחיות בשלום ובבטחה בעיר העברית הראשונה, העיר הליברלית בעולם. לא ניתן לעבריינים אנטישמים לפגוע ברגשותינו ובעתיד ילדנו. תל אביב יפו גם שלנו!".
אגב, לפני שבוע הפתיע הזמר קובי פרץ, עד לא מזמן תושב תל אביב, כשאמר בריאיון לרדיו לב המדינה כי עבר עם משפחתו לרעננה. הסיבה: "גדלתי וחונכתי בבית מסורתי, וכל החיים שלי אמרתי שכשאני אתחתן ויהיו לי ילדים - אני ארצה שהם יהיו בבתי ספר דתיים. באזור שבו אנו מתגוררים בתל אביב - אין בתי ספר מתאימים לילדיי. ראש עיריית תל אביב צריך להתייחס יותר גם למגזר המסורתי ולמגזר הדתי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פגשתי את חיים גורן במציאות והוא חתיך (ל"ת)
    אחת 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    תהליכים המזכירים את גרמניה של שנות ה 30.
    יהויכין הוכשפייזר 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תהליכים המזכירים את גרמניה של שנות ה 30. ממש כפי שטען יאיר גולן
    סגור