קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה חשובה למיליוני ישראלים: מה יקרה ב-5.9?

בעוד שהסניפים של ביטוח לאומי ברחבי ישראל סגורים עד ה-4.9, מהמוסד לבטח"ל מסרו: "קבלת הקהל תתחדש בתאריך ה-5.9 (בהזמנת תור מראש באתר). ועדות רפואיות שנקבעו לימים אלו יתקיימו כרגיל". כל הפרטים בפנים
מערכת ice |  1
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
בשורה טובה מהביטוח לאומי. השבוע נמסר כי קבלת קהל בסניפים לא תתקיים עד 4 בספטמבר, אך בסניפים בני ברק ואלעד קבלת קהל מתקיימת כרגיל. ועדות רפואיות שנקבעו לתאריכים אלה יתקיימו כרגיל. קבלת הקהל תתחדש ביום שלישי, 5.9.23 בהזמנת תור מראש באתר.
בפייסבוק של הבטח"ל נכתב: "היי חברים. מה שלומכם? רצינו רק לעדכן אתכם שאמנם בין ה-21.8 ל-4.9 הסניפים שלנו יהיו סגורים לקבלת קהל, אך אנחנו ממשיכים לעבוד בכל הכוח על התיקים והפניות שלכם!".
עוד הוסבר: "קבלת הקהל תתחדש בתאריך ה-5.9 (בהזמנת תור מראש באתר). ועדות רפואיות שנקבעו לימים אלו יתקיימו כרגיל. עד אז, אתם מוזמנים להיכנס לאתר או לפנות למוקד 6050* אגב, אפשר לבצע מגוון פעולות באתר שלא מצריכות הגעה לסניף"
כאמור, גם בימים אלה הביטוח הלאומי ימשיך לתת שירות בערוצים הבאים: "באתר -תוכלו לקבל מידע מעודכן על הזכויות שלכם, להגיש תביעות ולשלוח מסמכים באופן מקוון, לקבל מידע אישי באתר השירות האישי, לפנות אלינו בבירורים במדור "צור קשר", או בצ'אט אנושי  ולבצע מגוון פעולות במהירות ובקלות. בפייסבוק, בעמדות לשירות עצמי מחוץ לסניפים".

במקביל, פורסם הנוהל למי שהוכר כנפגע עבודה זכאי לקבל טיפול רפואי בשל הפגיעה שהוכרה. מ-1.9.23 החזר כספי עבור טיפול רפואי שלא ניתן בשטחי מדינת ישראל, יבוצע על סמך צירוף קבלות בלבד. ממועד זה, לא יאושר יותר החזר כספי על סמך אישורים ידניים. 
בקשות להחזר כספי עבור טיפול רפואי או אביזר רפואי הקשור לפגיעה בעבודה שהוכרה, יש להפנות ישירות לשירותי בריאות כללית. הביטוח הלאומי התקשר בהסכם עם שירותי בריאות כללית לטיפול בבקשות אלה. הבקרה וקבלת ההחלטות מתבצעת על ידי חברת פמי, וכללית מהווה גורם מקשר בין פמי והביטוח הלאומי לנפגע העבודה. קופת חולים כללית נותנת החלטה או משלמת החזר לנפגע, רק לאחר שקיבלה תשובה מחברת פמי או תשלום מהביטוח הלאומי עבור הנפגע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביטוח לאומי
    שרה 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביטוח לאומי כל הזמן איך הם מוסיפים כסף למענק החודשי שלהם לכל מיני אוכלוסיות אבל אף פעם לא מוסיפים סכום ריאלי לקשישים שכל חייהם שילמו לביטוח הלאומי פשוט בושה ותעודת עניות אז אולי הגיע הזמן שיתעוררו או שגם הקשישים יתחילו להפגין ...
    סגור