קריירה ולימודים

בשורה לעובדי הטלוויזיה והקולנוע בישראל: ההסכם שנחתם לשיפור תנאיכם

לאחר 15 שנה הסכם חדש בין איגוד עובדות ועובדי הקולנוע והטלוויזיה לבין איגוד המפיקים. ההסכם מביא שינויים מרחיקי לכת על ענף הקולנוע בישראל
מערכת ice | 
חתימה (צילום פרטי)
לאחר שנים של חוסר שקט ומשא ומתן אינטנסיבי שארך כעשרה חודשים 15 שנה נחתם הסכם חדש בין איגוד עובדות ועובדי הקולנוע והטלוויזיה לבין איגוד המפיקים. ההסכם יכנס לתוקפו בחודש אוקטובר הקרוב.
 בין התנאים החדשים שיחולו על אנשי הצוות והמפיקים בענף: קיצור יום העבודה, הגדרת מנוחה מינימלית בין ימי צילום ובסופי שבוע, אפשרות להעסקה בחצאי ימים, הסדרת תנאי העבודה הפיזיים על הסט ועוד.
 

יו״ר איגוד המפיקים אדר שפרן מסר בתגובה: "אני רוצה להודות להנהלה החדשה של ארגון אקט ולהנהלה המסורה של איגוד המפיקים, על הנכונות והסבלנות להגיע להסכם שירגיע את התעשייה. ההסכם החדש יאפשר סדר וודאות אחרי שנים מורכבות מאוד ויחזיר את האווירה הטובה והחיונית לסט הצילומים, וכן יאפשר לשני הגופים לעבוד יחד למען מטרות גדולות יותר "
 
יו"ר איגוד אקט (איגוד עובדות ועובדי הקולנוע והטלוויזיה), גלי רשף, נמסר כי: "ההסכם הוא בשורה משמעותית לנשות ואנשי הצוות והתעשייה כולה. הוא התאפשר בזכות חתירה עקשנית וארוכת השנים של חברות וחברי האיגוד לשיפור תנאי העבודה, והודות לגמישות ולמנהיגות של הנהלות שני האיגודים. התעשייה זקוקה ליחסי עבודה בריאים ולעבודה בצורה שפויה והוגנת יותר, בין היתר כדי שנוכל לרכז מאמצים במאבק למען עתיד התעשייה כולה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה