טלוויזיה

כוכבת ארץ נהדרת נחשפת: "חצי שנה לא ראיתי את הילדים"

כוכבת ארץ נהדרת גיה באר גורביץ' מספרת לפני גמר רוקדים עם כוכבים: "זה מאוד מאתגר. הם עברו חצי שנה, שאני רואה עליהם את החוסר, שאמא לא בבית. אני התחלתי את העונה כשאביגיל הייתה בת עשרה חודשים. ועוד הנקתי אותה, וחצי שנה שאני לא רואה אותם, ואני לא בבית, ואני מתגעגעת".
מערכת ice |  5
ארץ נהדרת פרק מיוחד (צילום קשת 12)
כשהיא כבר ממש יכולה להריח את הגמר של רוקדים עם כוכבים בקשת 12, כאשר הערב (רביעי) היא תשתתף בחצי הגמר הגדול של התוכנית, ממנו תוכל לעלות עם שני זוגות אחרים למשדר הגמר בו היא תתחרה על הניצחון, גיה באר גורביץ' התראיינה ל-TMI וסיפרה על המחיר האישי שהיא משלמת בעקבות השתתפותה בתכנית, כאמא.
הרקדן המקצוע שרוקד יחד איתה, חיים פרשטיין, אמר לגבי באר גורביץ' כי: "היא המתמודדת היחידה, אני חושב, בזמן האחרון בתוכנית שיש לה שני ילדים בבית. אני לא יודע איך את עושה את זה".
כוכבת ארץ נהדרת עצמה אמרה: "זה מאוד מאתגר. הם עברו חצי שנה, שאני רואה עליהם את החוסר, שאמא לא בבית. אני התחלתי את העונה כשאביגיל הייתה בת עשרה חודשים. ועוד הנקתי אותה, וחצי שנה שאני לא רואה אותם, ואני לא בבית, ואני מתגעגעת".

כמו כן הוסיפה השחקנית שהצליחה לגרוף מחמאות רבות במהלך העונה: "בשבילי התכנית הזו היא סגירת מעגל, כי אני איך שהתחלתי ללכת, ההורים שלי סיפרו לי, התחלתי לרקוד. ממש כמו בגיל של אביגיל".
בעלה של גורביץ', השחקן יוגב יפת, טען: "זה הדבר הכי טוב שיכולת לעשות לעצמך, ואני אני שמח שאנשים סוף סוף יכולים לראות אותך בלי כל הדמויות, מהזקנים והאפים. סוף סוף מדברת כמו שאת, הם יכולים ככה באמת להכיר אותך, וזה הדבר הכי חשוב שיצא  מבחינתי מהתחרות הזאת. אני מאמין שתנצחי, שאת יכולה. יש לך את כל ה...".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גיה באר גורביץ' היא אשכנזייה.
    אילון גבירצר 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשכנזיה
    סגור
  • 4.
    נשמע כמו אוי אוי אוי
    ירון 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מסכנה אלעק
    סגור
  • 3.
    נו
    קטי 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרוויחה המון כסף. למה לא. ולמה לבכות. הון תועפות
    סגור
  • 2.
    אני די בטוח שמשלמים להם הרבה כסף על זה
    תומר 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נחמד כל הבכי הזה אבל אולי תצרפי גם כמה את מקבלת
    סגור
  • 1.
    שיגעון
    נורית גלרון 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני השתגע שתאמר שלום אני לא מהינה איך הגעתי עד הלום
    סגור