בריאות

כוכבת ארץ נהדרת בווידוי טראגי: "כאבים, מוות באמת, משתק"

שני כהן חשפה בראיון ללוסי אהריש את מחלת האנדומטריוזיס שממנה סבלה במשך תקופה ארוכה: "זה מחלה כל כך שקופה, זה כאבים גם, כולם מסתכלים עלייך ובטוחים שאת מגזימה", עוד סיפרה: "הייתה לי תקופה שאמרתי משהו בחרדות פה מוגזם, לא התקפי חרדה. מחשבה חרדתית"
מערכת ice |  1
שני כהן (צילום עדי אורני)
שני כהן נמצאת באחת התקופות הכי עמוסות בקריירה שלה. קריירה שהחלה בשקט ובצנעה והגיעה לגבהים עם חברות בקאסט של ארץ נהדרת ובימים אלה בתפקיד מרכזי בסדרה 'השוטרים' של קשת 12.
אבל לא הכל התחיל בקלות לשחקנית שכבר סוגרת 20 שנות הקריירה: "פחדתי לאכזב", היא סיפרה ללוסי האריש בראיון לחדשות 12 על הפעם הראשונה שהגיעה לארץ  נהדרת. "יואו בא לי לחבק את עצמי של פעם. להגיד לה 'תקשיבי, בואי תעמדי, תזדקפי, תפסיקי עם האין לי אוויר'. אחד הדברים שקרו לי בטיפול זה שאני עם הרבה יותר חמלה לעצמי".

על החרדה ממנה היא סובלת היא סיפרה: "הייתה לי תקופה שאמרתי משהו בחרדות פה מוגזם, לא התקפי חרדה. מחשבה חרדתית. נגיד הייתי יושבת בבית קפה וחושבת שמשהו הולך לקרות. שאוטובוס יתפוצץ, או שהייתי הולכת ברחוב, וואי, זה היה שיא השיאים, ופתאום מישהו הוציא טלפון מהכיס", היא מספרת. "ואני הייתי בטוחה שהוא מוציא נשק".
כמו כן חשפה את מחלת האנדומטריוזיס שממנה סבלה במשך תקופה ארוכה: "זה מחלה כל כך שקופהזה כאבים גם, כולם מסתכלים עלייך ובטוחים שאת מגזימה. זה כאבים. זה המוות באמת. וזה משתק וזה הורס את החיים. באמת. ואני זוכרת שכשנסעתי לניתוח, שמעתי את אביתר בנאי ששר, 'כשאני יוצא מזה אני קונה מתנות לכולם' ואמרתי שזאת תהיה המתנה שלי - שאני אדבר על זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דעה
    אזרח מפוכח 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפיתרון שמצאה ספרד בעבר לטיפול בבעית הזוהמה הנגיפית שמיתרחשת בכול מקום בו היהדות החרדית/דתית שהוא פיתרון הומני גרוש ספרד, היום זה לא מעשי , חבל.
    סגור