תקשורת ומדיה

עמית סגל בוטל ברגע האחרון: זו ההודעה המאכזבת שקיבל

פרשן חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', עמית סגל, היה אמור להרצות בפני הסטודנטים באוניברסיטת רייכמן, אך הרצאתו בוטלה ברגע האחרון בעקבות יום השיבוש ביום שלישי - אך יש כבר תאריך חדש להרצאה
מערכת ice |  6
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הפרשן הפוליטי של חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות' לצידו של בן כספית, עמית סגל, קיבל השבוע ברגע האחרון הודעת ביטול מאוניברסיטת רייכמן, כאשר ההרצאה שהיה אמור להעביר לסטודנטים ביום שלישי האחרון נדחתה בעקבות 'יום השיבוש', אך יש כבר תאריך חדש להרצאה של סגל באוניברסיטה - 11 באוקטובר.
בתוך כך, נראה שעמית סגל לא כל כך פופולרי לאחרונה בחדשות 12. בראשון היה זה אהוד יערי, הפרשן הוותיק של המערכת, שיצא נגר עמית סגל בקבוצת הוואטסאפ הפנימית של כתבי חדשות 12 עם אמירות מזלזלות במיוחד, כך על פי דיווח של רן בוקר בווינט.

יערי כתב נגד הקולגה שלו לחדשות 12: "״נו כבר! כבר יממה בלי משהו ממר סגל על טייסים…אנשיו כבר ערוכים כמובן…תודה לאל״, סגל לא הגיב לדברים של יערי, אבל לא ברור מה ההשפעה של שיח כזה.
רק השבוע, אחרי הסערה לה גורמת תרומת הכליה של עיתונאי 'מקור ראשון' ופעיל הר הבית, ארנון סגל, אחיו הגדול של פרשן חדשות 12, עמית סגל, אשר גם חשף לאחר תרומת הכליה כי התנאי שלו למהלך היה התחייבות שהכליה אותה הוא תורם תושתל ביהודי בלבד, מה שגרם לסערת ענק בקרב אנשי תקשורת רבים וכמו כן, גם ברשתות החברתיות, כאשר מי שהעבירה את הביקורת שעשתה הכי הרבה רעש היא חברת הכנסת לשעבר, זהבה גלאון.
 
אבל גם מי שיצא נגד סגל הוא לא אחר מאשר הקולגה בחדשות 12, מוחמד מג'אדלה, שכתב בתגובה לציוץ שלו: "מאחל לכולם אחים לא גזענים שאוהבים כל אדם ללא הבדל דת, גזע ומין".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בן של מחבל ואח של גזען מדברר את הנאשםבלי בושה
    ראובן 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הוא עיתונאי כמו שאני מיילדת
    סגור
  • 4.
    מפחד מגנרלים (ל"ת)
    מממ 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מוחמד מגאדלה
    יוסי 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ממש מהחברה שלו אוהבי אדם שיסתכל על החברה הערבית וערכים שלהם
    סגור
  • 2.
    לא לשכוח בשם מי הוא בא
    חנוך 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הוא בא לעשות תעמולה - באופן מתוחכם וסמוי - לקמפיין ההפיכה המשטרית, ולהסביר כמה עילת הסבירות לא חשובה ושיש לימין זכות לבטלה. ושוב יבכה מרה על ההתנתקות. הוא כל כך צפוי ומשעמם.
    סגור
  • 1.
    אפשר לוותר עליו. (ל"ת)
    נעם 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • ואז הרייטינג יהיה כמו בערוץ 13 (ל"ת)
    זאב 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור