טלוויזיה

קשת 12 במהלך חסר תקדים: פגוש את העיתונות עוברת להערב

הערב ייעשו שינויים בלוח השידורים בקשת 12, כאשר בעקבות הדרמה בכנסת והמחאה הצפויה, נשדר הערב תכנית מיוחדת של ״פגוש את העיתונות״ עם עמית סגל ובן כספית. הפרק של חתונה ממבט ראשון יידחה וישודר ביום חמישי הקרוב
מערכת ice | 
פגוש את העיתונות (צילום קשת 12)
רק לפני כחודש, בקשת 12 ניסו לשלוח איתות לתכנית הכי לוהטת של ערוץ 14 ״הפטריוטים' עם ינון מגל וכן גם לתכנית החדשה של גאולה אבן ברשת 13, עם מחשבה על הזזת "פגוש את העיתונות" ליום חול, ברצועת הפריים טיים, מול קהל חי. המהלך הזה לא קרה, אבל הערב (שני) זה יקרה גם יקרה.
הערב ייעשו שינויים בלוח השידורים בקשת 12, כאשר בעקבות הדרמה בכנסת והמחאה הצפויה, נשדר הערב תכנית מיוחדת של ״פגוש את העיתונות״ עם עמית סגל ובן כספית. הפרק של חתונה ממבט ראשון יידחה וישודר ביום חמישי הקרוב.
יש לציין כי הקרב שנפתח בין תוכניות האקטואליה בערוצים המרכזיים בפריים טיים גורר אליו גם את קשת 12 שמנסה למצוא מענה אחרי ש״הפטריוטים״ בערוץ 14 זינקה לנתוני רייטינג נאים וגם רשת הצטרפה עם יישומרי הסף", בהגשת אבן סער שעלתה לאוויר לאחרונה.

בגזרה של קשת, היא מצטרפת לפחות לערב זה, עם מותג שכבר יש לה והוכיח את עצמו. ״יפגוש את העיתונות" אותה מגישים ביחד בן כספית ועמית סגל, תשודר מעתה גם ביום חול, בלי קשר לשידור הקבוע במוצאי שבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה