קריירה ולימודים

עליית שכר, תמריצים ואש"ל: אלו העובדים שישודרגו

הסכם קיבוצי ראשון במאיה תור: 280 נהגי חברת ההיסעים יזכו להעלאה בשכר, לשיפור בדמי האש"ל ולתמריצים נוספים, יו"ר איגוד עובדי התחבורה עו"ד אייל ידין: "ההסכם מחזק את הנהגים – כלכלית ותעסוקתית"
מערכת ice |  1
שכר (צילום shutterstock)
ההסתדרות, נציגות העובדים וההנהלה חתמו היום (רביעי) על הסכם קיבוצי ראשון בחברת ההיסעים "מאיה תור". ההסכם משפר משמעותית את תנאי העבודה בחברה המתמחה בהסעות לתלמידים, למוסדות, לטיולים, והוא יחול על כ-280 נהגים.
כחלק מההסכם שיהיה בתוקף בשנה וחצי הקרובות נקבע כי שכר הנהגים בחברה יעלה, יינתנו תמריצים שונים ויחול שיפור בדמי האש"ל. בנוסף לכך הוסכם על מנגנון יישוב חילוקי דעות.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות עו"ד אייל ידין: "ברצוני לברך על ההסכם המוגמר שמחזק את תנאי ההעסקה של הנהגים – הן כלכלית והן תעסוקתית. ההסכם מחזק משמעותית את הענף ואת עובדיו, ומייצר קרקע פורייה לשיתוף פעולה ולהמשך עבודה שנים קדימה. הסכם זה מוכיח את החשיבות של העבודה המאוגדת בשיפור חיזוק מעמדו של העובד ואני כולי תקווה שחברות נוספות ילכו בעקבותיו".
מנכ"ל איגוד עובדי התחבורה עו"ד רועי בליטנטל: "איגוד עובדי התחבורה שמח על הצטרפותם של נהגי מאיה תור למשפחה האיגוד, ומשוכנעים כי שני הצדדים יפיקו ערך רב מיחסי העבודה הקיבוציים בחברה, ומההסכם המצוין אליו הגיעו הצדדים המיטיב עם העובדים והחברה כאחד".
מנהלת חטיבת ההיסעים הפרטיים וההובלה היבשתית באיגוד, עו"ד טלי גרינברג: "לאחר ניהול מו"מ ממושך הגענו להסכם קיבוצי ראשון בחברת מאיה תור. ההסכם מיטיב עם אוכלוסיית הנהגים ומשפר את שכרם ואת תנאי העסקתם. אני מברכת על ההסכם ומאחלת לנו המשך יחסי עבודה מצוינים למען ציבור העובדים והחברה כאחד".
יו"ר ועד עובדי חברת מאיה תור, ראובן עמירה: "שמח על ההסכם הקיבוצי הראשון בחברת מאיה-תור. אני מודה לאיגוד עובדי התחבורה בהסתדרות על הסיוע והליווי הצמוד לכל אורך הדרך, אשר הובילו לחתימה על הסכם ראשון מצוין בחברה".
המשא ומתן לגיבוש ההסכם נוהל מטעם ההסתדרות על-ידי: מנהלת חטיבת ההיסעים הפרטיים וההובלה היבשתית – עו"ד טלי גרינברג; מנהלת חטיבת ההיסעים הפרטיים וההובלה היבשתית לשעבר ומנהלת חטיבת אל על בהווה – ענבל סופרו; היועצת המשפטית לאיגוד עובדי התחבורה - עו"ד נטלי שוכוביצקי ממשרד אלעד מורג; יו"ר ועד "מאיה תור"– ראובן עמירה. הנהלת החברה יוצגה על-ידי: מנכ"ל מאיה תור – יועד סרוסי; משנה למנכ"ל מאיה תור – לירן בנחמו סרוסי; והיועצת המשפטית לחברה - עו"ד דנה כהן ממשרד פירון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במקום שיעשו להם הכשרה מקצועית..
    המציאות 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד כמה שנים הכל אוטונומי. במקום לריב עם המדינה לתקציב שישאיר אותם עם אופק תעסוקתי רוקדים בגיל על אש"ל...
    סגור