קריירה ולימודים

נשיא WIX מצהיר: "עובדים חופשיים להפגין, נעביר כסף לביג"

נשיא החברה, ניר זוהר כתב בטוויטר שלו: "ביום שלישי כל עובדת ועובד בוויקס שירצו ללכת להפגין, יוכלו לעשות זאת בחופשיות - ללא צורך לדווח יום חופש כמו כן, וויקס תעביר כסף לעמותות אתן היא בקשר, תקציב שיהיה מיועד לרכישה ברשת BIG. כך גם העמותות וגם BIG ירוויחו"
מערכת ice |  2
ניר זוהר, נשיא WIX (צילום Magma Images, יחצ, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בחודש ינואר האחרון תקיימו שתי הפגנות בשני מוקדים בתל אביב, נגד ממשלת נתניהו והרפורמות המתוכננות במערכת המשפט. מי שיהיה באחת מהם, ברחוב קפלן, הוא ניר זוהר, נשיא חברת ההייטק הבינלאומית WIX. אמש (ראשון) הבטיח אותו זוהר כי גם לקראת יום השיבוש בשלישי הוא מתכוון להמשיך באותו הקו.
זוהר כתב בטוויטר שלו: "ביום שלישי כל עובדת ועובד בוויקס שירצו ללכת להפגין, יוכלו לעשות זאת בחופשיות - ללא צורך לדווח יום חופש כמו כן, וויקס תעביר כסף לעמותות אתן היא בקשר, תקציב שיהיה מיועד לרכישה ברשת BIG. כך גם העמותות וגם BIG ירוויחו".
לפני כמה חודשים, זוהר הדגיש כי הוא לא הולך לקרוא להפלת הממשלה, אלא כי הוא מעוניין לשנות את החלטותיה. "זו הממשלה שלי כאזרח ישראלי...אני הולך כי אני מוטרד ממש. זהו לא חשש ערטילאי משינוי, אלא פחד אמיתי ממהלך שישאיר את הממשלה בישראל ללא כל בקרה וביקורת במהלכים עתידיים", מבחינתו הוא הבהיר הפעם כי למרות עמדותיו, גם עובדים שירצו להפגין בעד המחאה יוכלו להשתחרר ביום חופש.
בזמנו, זוהר קרא לקואליציה להתפשר על הרפורמה, וכן לאופוזיציה להיות קשובה לשינויים נצרכים במערכת המשפט. "ציבור גדול בחר בממשלה שחרטה על דגלה שינוי מהותי במערכת היחסים בין הרשויות. אני מייחל גם לקול חיובי שיקרא לתיקונים של הסעיפים בהם הרפורמה נוגעת בצורה מאוזנת. לדעתי, על ראשי האופוזיציה לצאת בפומבי עם הצעה משלהם לכל סעיף וסעיף ולנסות לפחות לשאת ולתת על שינוי מוסכם ורחב - כזה שהולם חוקי יסוד במדינת ישראל."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני עובד ב-WIX, הנשיא אידיוט מושלם (ל"ת)
    רועי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ב- ביג (ל"ת)
    לא קונים 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור