קריירה ולימודים

עובדי סטארבאקס שובתים: הרשת מקטינה את טענת העובדים

אלפי עובדים סטארבאקס בארה"ב מכ-150 סניפים שובתים בעקבות החלטת החברה להסיר את קישוטי הגאווה בסניפים השונים במהלך חודש הגאווה. בחברה מכחישים את הטענות וטוענים שהשביתה קטנה ולא משפיעה
מערכת ice | 
סטארבקס (צילום Istock)
בסטארבאקס מכחישים את הטענות של Starbucks Workers United לפיהן ענקית הקפה מסיאטל אסרה על קישוטי גאווה בסניפים השונים במהלך חודש הגאווה המצוין החודש. באיגוד העובדים טענו מוקדם יותר החודש שבחברה הורידו את הדגלים והעיטורים המיוחדים.
דובר מטעם סטארבאקס אמר ל-NY POST כי לשביתה שנגרמה כתוצאה מכך הייתה "השפעה מוגבלת" על הסניפים שלה, עם פחות מ-10 סניפים שהושפעו. "Workers United ממשיכה להפיץ מידע כוזב על ההטבות, המדיניות ומאמצי המשא ומתן שלנו – טקטיקה המשמשת לכאורה לפצל את השותפים שלנו ולהסיט את כישלונם להגיב למפגשי גישור עבור יותר מ-200 סניפים", מסר הדובר.

בשבוע שעבר פרסמה החברה הצהרה שבה נכתב "אנו תומכים ללא עוררין בקהילת LGBTQIA2+" וטענה כי "לא חל שום שינוי במדיניות בנושא זה ואנו ממשיכים לעודד את מנהלי הסניפים שלנו לחגוג עם הקהילות שלהם, כולל חודש הגאווה בארה"ב יוני".
על הטענה כי בחברה ביקשו מעובדים בסניף באוקלהומה להסיר אביזרי הקשורים לחודש הגאווה טענו כי לבריסטות נאמר שההחלטה נובעת מ"בעיית בטיחות הקשורה להתקפות האחרונות נגד הענקית טארגט".
סטארבאקס, המנהלת כ-9,000 מקומות בבעלות חברה אמריקאית, ראתה עובדים ביותר מ-300 סניפים מצביעים להתאגדות מאז סוף 2021 בדרישה לשכר טוב יותר ולהטבות. החברה מתמודדת כיום גם עם מאות תלונות המאשימות אותה בשיטות עבודה בלתי חוקיות כמו פיטורי תומכי איגודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה