כסף וצרכנות

דואר ישראל שובת: סוגרים את כל הסניפים בישראל

בהודעה ללקוחות נכתב: "לקוחות יקרים, בהמשך להודעת ההסתדרות על שביתה כללית במשק, עובדי חברת דואר ישראל מצטרפים להשבתה, ובשל כך שירותי החברה ברובם אינם זמינים בשעות אלו, כולל פעילות הסניפים ומוקדי השירות. נעדכן בהמשך להתפתחויות"
מערכת ice |  4
הונאה על חשבון דואר ישראל (צילום unsplash, Magma Images)
עוד שירות חשוב נגרע מתושבי ישראל בשל ההשבתה הרחבה במשק, לאור הודעת ההסתדרות והיו"ר ארנון בר דוד, כאשר גם דואר ישראל בוחר להשבית את השירות הכל כך חשוב כדי לקחת חלק במחאה נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט.
בהודעה נכתב: "לקוחות יקרים, בהמשך להודעת ההסתדרות על שביתה כללית במשק, עובדי חברת דואר ישראל מצטרפים להשבתה, ובשל כך שירותי החברה ברובם אינם זמינים בשעות אלו, כולל פעילות הסניפים ומוקדי השירות. נעדכן בהמשך להתפתחויות"
רק לאחרונה נודע בוועדה לצמצום פערים חברתיים בפריפריה שקיימה דיון בנושא סגירת סניפי דואר והפגיעה הצפויה בשל כך בשכבות החלשות ובקשישים. יו"ר הוועדה ח"כ אברהם בצלאל, כי ההנפגעים העיקריים מהפרטת הדואר וסגירת הסניפים הם האזרחים המוחלשים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית. אנשים שרגילים להשתמש בשירותי דואר ואין להם שום פתרון אחר לקבל את המשכורת, הקצבה או לשלם את החשבון. קשישים או אנשים עם מוגבלות, אנשים ללא נגישות לטכנולוגיה שאינם יודעים או יכולים לעשות שימוש באמצעים דיגיטליים, או אנשים שאינם יכולים לנהל חשבון בבנק מסחרי ומשתמשים בבנק הדואר. לאנשים האלה אנחנו צריכים לדאוג.
  
מישאל וקנין, יו"ר דריקטוריון דואר ישראל טען: "חברת הדואר הפסידה בשלוש השנים האחרונות כמעט שני מיליארד שקל וזה בא על חשבון הציבור. השאלה היא האם צריך למצוא פתרונות יעילים וזולים יותר או להמשיך לממן בצורה מוגזמת ומופקרת את הדבר הזה. החברה הייתה לפני פחות משנה על סף פשיטת רגל. המשמעות הייתה לא לשלם משכורות ל-5,000 עובדים ושלא היה בכלל שירות דואר. עשינו תכנית יחד עם משרד האוצר, רשות החברות ומשרד התקשורת שהיא לא פשוטה וכואבת, כרתנו יד כדי להציל את כל הגוף. לפני חודשיים הוצאנו למעלה מ-700 עובדים לפרישה ובקרוב נוציא 400 נוספים. זה היה אילוץ כי אנחנו רוצים להבטיח שהציבור יקבל שירות".
עוד הוסיף וקנין "צמצום פערים בפריפריה זה לא לפתוח עוד סניפים אלא להחזיק לאנשים ביד ולעזור להם לעבור מהעולם הישן לחדש. בירושלים ראש העיר סייע במציאת פתרונות כמו העמדת משאיות דואר בימים עמוסים כמו ימי קבלת הקצבאות לקשישים. יש דיאלוג מתקדם בנושא גם עם עיריית באר שבע. אנחנו הולכים לעשות באותן רשויות גם הדרכות לאוכלוסיות נעדרות אוריינות דיגיטלית ולהסביר להן איך לעשות את המעבר הזה. זה לא מדע טילים, בסה"כ להשתמש בטלפון סלולארי שלרובם יש".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    וועד שחיסל חברה ופגע גם בעובדים וגם באזרחים
    שרון 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שישארו סגורים
    סגור
  • 3.
    הכול מתוכנן עם ביבי הנוולה
    גולדה מאיר 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכול מתוכנן שהנכים לא יקבלו קצבת נכות ב28 לחודש בחשבון הדואר
    סגור
  • 2.
    הם לא מועילים
    מנחם בגין 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי צריך אותם
    סגור
  • 1.
    באמת הדואר שובת
    א.ב 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ככה אתם בשביתה כל השנה... מה חדש ? אם הייתם מודיעים שאתם מתחילים לעבוד זה כבר החה משהו שונה ....חחחח
    סגור