קריירה ולימודים

בנק הפועלים מארח את 100 הסטודנטים מלגאי תוכנית "פועלים להצלחה"

בנק הפועלים, באמצעות המרכז לבנקאות חברתית ובשיתוף עמותת "חינוך לפסגות", מפעיל את קרן "פועלים להצלחה" המעניקה מלגות לסטודנטים בהיקף של מיליון שקל בשנה
מערכת ice | 
האירוע בבנק הפועלים (צילום אביב גוטליב)
בנק הפועלים אירח במועדון הבנק את 100 הסטודנטים שהצטרפו לתוכנית המלגות "פועלים להצלחה" של בנק הפועלים בשיתוף עמותת חינוך לפסגות, ל-"בוטקמפ" ייחודי – יום של הרצאות וסדנאות מעשיות לשילוב בעולם התעסוקה.
את ה-"בוטקמפ" פתחו בדברים יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק ויו"ר עמותת חינוך לפסגות ד"ר שולה רקנאטי. במהלך  היום זכו המלגאים לשמוע הרצאות מעוררות השראה מחברי הוועדה המייעצת של קרן המלגות, בנושא פיתוח קריירה והתמודדות עם הצלחות וכישלונות בעולם התעסוקה, מפי ברק רגב, מנכ"ל Google ישראל וכן מיעל ארד, מומחית ליזמות ופיתוח עסקי ויו"ר הוועד האולימפי בישראל.
 
לאחר מכן, נבחרת הסטודנטים של קרן "פועלים להצלחה" ישבו לשולחנות עגולים עם חברי הוועדה המייעצת של קרן המלגות ששיתפו אותם בעצות לפיתוח הקריירה. לבסוף, שמעו הסטודנטים הרצאות מקצועיות המעניקות כלים פרקטיים לכניסה לעולם העבודה: סדנת לינקדאין, הרצאה על מיקוד תעסוקתי, הרצאה על קבלת החלטות וחיפוש עבודה.
בנק הפועלים, באמצעות המרכז לבנקאות חברתית ובשיתוף עמותת "חינוך לפסגות", מפעיל את קרן "פועלים להצלחה" המעניקה מלגות לסטודנטים בהיקף של מיליון שקל בשנה, זו השנה הרביעית ברציפות.
קרן פועלים להצלחה פועלת למען דור העתיד בישראל, סטודנטים ובני נוער כאחד, מתוך שאיפה לתרום לצמצום פערים חברתיים ולקדם עצמאות פיננסית בישראל.
הקרן מעניקה מסלול ייחודי הכולל מלגה כספית בסך 10,000 שקל לכל סטודנט, לצד סט כלים כהכנה לקריירה ולעולם התעסוקה. כמו כן, המלגה שמה דגש על פיתוח מנהיגות חברתית והמלגאים מתנדבים בהיקף של 160 שעות בשנה בהדרכת  ילדים ובני נוער במרכזי המצוינות של 'חינוך לפסגות'  הפזורים בפריפריה החברתית והגאוגרפית של ישראל.
בנוסף, הקרן פועלת במהלך השנה לחיזוק המעגלים העוטפים (הורים, מורים קהילה). במהלך שנות פעילות הקרן עד כה התקיימו פעילויות להורי הילדים ולבני הקהילה המקומית, שנהנו מהרצאות ופעילות משפחתית בנושאי  חינוך פיננסי בשיתוף המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים. מעל 3,000 הורים לקחו חלק בפעילות. הפעילויות מתקיימות בעברית ובערבית.
ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים: "הציר המרכזי סביבו נעה הבנקאות החברתית המונהגת בבנק הפועלים הינו יצירת ערך המשרת גיוון, מחויבות ותרומה לקהילה. מלגת 'פועלים להצלחה', פרי שיתוף פעולה ייחודי עם 'חינוך לפסגות', היא תוצר מובהק של יצירת ערך והשבחתו. וככזה, שאיפתנו היא לקיים את הפרויקט לאורך זמן, תוך עידוד דרכי מצוינות, לימודים והכוונה תעסוקתית".
ד"ר שולה רקנאטי, יו"ר עמותת חינוך לפסגות: "כאשר הקמנו את הקרן, אחת המטרות שעמדה מול עינינו הייתה הצורך לפעול  לקידום מוביליות חברתית ולהנגשת השכלה וידע לחלק רחב ככל הניתן באוכלוסייה. השילוב בין בנק הפועלים לבין עמותת חינוך לפסגות מאפשר לנו לסייע לסטודנטים מהפריפריה החברתית-גיאוגרפית להתמקד בלימודיהם בעזרת המלגה, לתרום לקהילה במרכזי המצוינות של העמותה ולקבל את ההזדמנות לרכישת השכלה גבוהה ותעסוקה הולמת, שיובילו למוביליות חברתית. הסטודנטים מהווים מנטורים ומדריכים לילדים ובני הנוער מהפריפריה החברתית-גיאוגרפית במרכזי העמותה, וממחישים להם כי אין חלום שלא ניתן להגשים. אני מבקשת להודות לבנק הפועלים ולחברי הוועדה המייעצת על שותפות מעוררת השראה זו". 
נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים: "כחלק מהתמיכה הרציפה של הבנק בחברה ובקהילה אנו גאים לקדם שיוויון הזדמנויות לסטודנטים מהפריפריה החברתית והגאוגרפית ולהעניק להם את הכלים הטובים ביותר כדי שיוכלו להשתלב בתעסוקה איכותית. כל שנה  מעניק הבנק מאות מלגות לסטודנטים כמנוף לקריירה והתפתחות מקצועית לצד מנהיגות חברתית. זו היא השנה רביעית שבה פועלת קרן פועלים בהצלחה. קהילה שמונה כבר 370  סטודנטים  מכל המגזרים ומכל רחבי הארץ שהתנדבו כל אחד 160 שעות בקהילה והעצימו יחד כ-10,000 חניכים. בהזדמנות זו אני שמחה להודות לחברי הוועדה המייעצת שמתנדבים מזמנם למען דור העתיד.
את הקרן מלווה ועדה מייעצת, שמשמשת כוועדת היגוי ציבורית. בין חבריה אנשי ציבור ואקדמיה, בכירים בשוק העסקי ונציגים מהנהלת הבנק והעמותה.  
חברי הועדה המייעצת לפעילות המלגה: יו"ר בנק הפועלים, ראובן קרופיק, יו"ר עמותת חינוך לפסגות, ד"ר שולה רקנאטי, מנכ"ל חינוך לפסגות, ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל, אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו, עמית אוברקוביץ', משנה למנכ"ל והממונה על חטיבת משאבי אנוש בבנק הפועלים, שירלי רימון ברכה, מנהלת מינהל החינוך בעיריית תל אביב-יפו, פרופ' אליען אלקרינאווי מהמחלקה לסוציולוגיה באוניברסיטת בן גוריון, נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, סמר בשארה, מנהלת פועלים בקהילה במרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, יסמין לוקץ', המנכ"לית והמייסדת של ICON, המייסדת והיו"ר של Code for Israel, משקיעת הון סיכון ויעל ארד מומחית ליזמות ופיתוח עיסקי ויו"ר הועד האולימפי בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה