קריירה ולימודים

בן הזוג של נועה קירל בצילומי קמפיין לוהטים במיוחד

תומר הכהן התייצב בחוף הים לצילומים בבגד ים לרשת האופנה JD, לה הוא משמש שגריר בחצי השנה האחרונה
מערכת ice |  1
תומר הכהן
רגע לפני שהוא ממריא לליברפול כדי ללוות את בת הזוג שלו נועה קירל, שהולכת להתחרות על הבמה הכי גדולה באירופה בתחרות האירוויזיון, בן הזוג הדוגמן שלה תומר הכהן התייצב בחוף הים לצילומים לוהטים בבגד ים.
הכהן, שהצטלם היום לרשת האופנה JD, לה הוא משמש שגריר בחצי השנה האחרונה, מתלווה לבת הזוג שלו מאז שהשניים החלו לצאת ותומך בה בקריירה הטובענית והעמוסה שלה, יאלץ להשאיר את בגדי הים בבית, שכן בליברפול אליה יגיע בראשון הקרוב למשך שבועיים קצת פחות חם, ואת זמן החוף והשיזוף יחליף בצפייה בחזרות של חד הקרן.

כשהיא במקום השישי בתחזיות המוקדמות, קצת פחות משבועיים לפני חצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2023, נועה קירל, הנציגה של ישראל, תופיע תשיעית בחצי הגמר הראשון שיתקיים ב-9 במאי בליברפול. זאת אומרת, היא תעלה לשיר כ-30 דקות אחרי תחילת השיר הראשון.
אלא שמסתבר שצפויה לה תחרות קשה ביותר, אולי אפילו כזו שלא תוכל לנצח בה - מלחמת הרייטינג מול ליגת האלופות. במקביל לשידור הנצפה של האירוויזיון, ייערך באותו היום ב-22:00 חצי הגמר של ליגת האלופות בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי.
אגב, אם היא תעלה לגמר שייערך ב-13.5, גם צפויה לה בעיה לא קטנה או יותר נכון לערוץ שישדר את הגמר. כי הבקסטריט בויז יופיעו בפארק הירקון ואמורים להביא למקום עשרות אלפי צופים שיצטרכו לבחור האם להשאר בבית ולעודד את קירל או לצפות בלהקה האהובה.
בסוף חודש ינואר הוגרלה ישראל להתמודד בתחרות בחצי הגמר הראשון. כזכור, קירל תבצע בתחרות את השיר "יוניקורן" ששוחרר במשדר חגיגי בכאן 11. את השיר יצרה קירל עם דורון מדלי, מאי ספדיה וינון יהל. מאז סוף השבוע האחרון מדורג השיר במקום החמישי בטבלאות ההימורים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בחור אינטלגנט
    אפרת 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תומר ונועה ממש מתאימים בחור אינטלגנט מדבר לענין שיצליחו
    סגור