קריירה ולימודים

רשת המלונות הגדולה בקפריסין מחפשת להעסיק ישראלים

אגדודודו בקפריסין: רשת LOUIS HOTELS הקפריסאית, שמנהלת 26 מלונות ברחבי קפריסין ויוון, בחרה השנה למקד את מירב המאמצים בתייר הישראלי. לצורך זה, השבוע יצאה הרשת בקמפיין גיוס דוברי עברית מישראל ומקפריסין שישתלבו בצוותי הבידור שהיא מפעילה במלונות המשפחתיים שלה ברחבי פאפוס

מערכת ice | 
מלון רויאל אפולוניה בלימסול (צילום יחצ)
בשנה שעברה ביקרו בקפריסין 3.2 מיליון תיירים, וישראל דורגה לראשונה במקום השני בכניסות התיירים לאי, תוך שהיא מקדימה מדינות כמו יוון, גרמניה ופולין. בשנה הקרובה מספר התיירים צפוי ליישר קו עם השיא שנרשם ב-2019 ועמד על 3.9 מיליון תיירים.
יותר מ-300 אלף מהם היו מישראל, ולא בכדי 7 חברות תעופה שפועלות בתל־אביב הודיעו כי בכוונתן להפעיל במהלך הקיץ מספר שיא של 75 טיסות שבועיות בין ת"א לשדות התעופה בפאפוס ובלרנקה.
רשת LOUIS HOTELS הקפריסאית, שמנהלת 26 מלונות ברחבי קפריסין ויוון, בחרה השנה למקד את מירב המאמצים בתייר הישראלי שהוגדר על ידי מנכ"ל הרשת כאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים לשנת 2023.
לדברי קאראלמבוס לידרה, סמנכ"ל השיווק והפיתוח עסקי ב-Loise Hotels: "בשנתיים האחרונות היינו עדים להכפלה ולשילוש בהיקף הישראלים שמגיעים להתארח במלונות שלנו ברחבי קפריסין. ב-2022 הישראלים הוציאו 35.7% בחופשה שלהם בהשוואה ל-2019 כשהסכום הממוצע עמד על 1,200 אירו. מספר הימים שהישראלים בילו בחופשה עמד אשתקד על 4.8 ימים לעומת 4.4 ב-2019, ונכון להיום ישנה עלייה של 222% בהיקף ההזמנות לחופשה במהלך 2023, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד".
המגמה הזאת שברשת המלונות צופים שתלך ותתעצם במהלך השנה הקרובה, הניעה אותה להוציא לפועל מהלך משנה שוק שייצור ההעדפה מובהקת למלונות המשפחתיים בקרב הקהל הישראלי. השבוע יצאה הרשת בקמפיין גיוס דוברי עברית מישראל ומקפריסין, כדי שישתלבו בצוותי הבידור שהיא מפעילה במלונות המשפחתיים שלה ברחבי פאפוס.
"הפתרון שעלה הוא בבחינת WIN-WIN להורים, לילדים וכמובן עבורנו", מציין קאראלמבוס, "אם עד היום צוותי הבידור שלנו הפעילו את הילדים בגילאי 4-8 בעיקר בשפה האנגלית והיוונית, מה שהקשה על החיבור של הילדים לצוותים, הרי שמעתה לא רק שצוותי הבידור ידברו בשפה העברית, אלא הם גם יסייעו לילדים להתחבר אחד עם השני, ולייצר חברויות חדשות באופן שיגשר על פערי השפה".
במקביל, הרשת מציעה, לקהל הישראלי בלבד, הנחה אוטומטית במלונות נבחרים בעת הזמנת חופשה של 5 או 6 לילות שמתווספת להנחה של 5% שמקבלים הנרשמים למועדון החברים של הרשת (ללא עלות). עוד כוללות ההצעות לישראלים: העברות חינם משדה התעופה, הבאת 2 ילדים בחינם, שדרוג ארוחת הערב למסעדת המלון ומתקנים לשומרי כשרות.
ולישראלים שיהיו מעוניינים להגיע לחופשה זוגית, ללא הילדים, מציעה הרשת שלושה מלונות בדירוג חמישה כוכבים שהקונספט שלהם הוא "למבוגרים בלבד" (for adults only), קרי אין כניסה לילדים מתחת לגיל 16. המלונות הם: מלון Ivi Mare בפאפוס, מלון king Jason בפרוטאראס, Once im Mykonos במיקונוס ומלון Asterion בחאניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה