קריירה ולימודים

המסעדה האהובה בת"א בהלם: מי תלה מודעת אבל בכניסה?

במודעת אבל שנתלתה על מסעדת פופ אנד פופ נכתב: "המסעדה סגורה. הערב מסעדת פופ אנד פופ תהיה סגורה בזכותם של האנשים הבאים: יריב גדעון לוין, שמחה דן רוטמן, בצלאל סמוטריץ', איתמר בן גביר. בעקבות התיקון לחוק האפליה, גם אנחנו אוסרים את כניסתם של האנשים האלו למסעדה ולקומה ה-14 במגדלי הארבעה"
מערכת ice |  7
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מסעדת פופ אנד פופ בתל אביב הודיעה כי היא סוגרת את המסעדה כאשר היא מפנה אצבע מאשימה לאנשים שעומדים בראש החקיקה בכנסת של הרפורמה לתיקון מערכת בתי המשפט ואף מחרימה אותם מלבקר במסעדה? שלט שנתלה בפתח המסעדה ולבעליה אין מושג מי עומד מאחורי המעשה גרם לבלגן גדול.
במודעת אבל שנתלתה נכתב: "המסעדה סגורה. הערב מסעדת פופ אנד פופ תהיה סגורה בזכותם של האנשים הבאים: יריב גדעון לוין, שמחה דן רוטמן, בצלאל סמוטריץ', איתמר בן גביר. בעקבות התיקון לחוק האפליה, גם אנחנו אוסרים את כניסתם של האנשים האלו למסעדה ולקומה ה-14 במגדלי הארבעה". אבל לטענת אנשי המסעדה, הם לא עומדים מאחורי המסר.

הסיבות לסגירה ולשינוי הקונספט נובעים בשל קשיי הכניסה לעיר במוצאי שבת שהפעם המסגרה נסגרה מוקדם יותר בשל ההפגנות. למעשה, על פי השלט היה נראה שבמסעדה מאשימים את הממשלה ואת השרים בהתנהלות של המפגינים שחוסמים שלא כחוק את נתיבי איילון, אבל לא כך הדבר.
רק לאחרונה ארבע מסעדות כבר הודיעו על סגירה של הדלתות לקהל לאלתר ובהתראה של יום בלבד. הלופט בראשון לציון סגרה אחרי 22 שנה, מסה בתל אביב אחרי 20 שנה ועוד שתי מסעדות בתל אביב  - מייזון קייזר וגם וייס.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    תוצאה מבית היוצר
    תותח 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניראה הגיוני לחלוטין. גיזענות כוללת את כל שכבות האוכלוסיה כולל חובה את המזיקים לחיים תקינים
    סגור
  • 6.
    לכל אחד ואחת יש מחליף
    ישר בעניים 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז סגרו מה קרה...עבדו יפה ונתהו שרות טוב ב90% מבמקרים פרנסו משפחות..הגיע העת לתת לאחרים להוביל..יבואו חדשים ואוליי טובים יותר ..שינוי זה מרענן אל דאגה לא תהיו רעבים הרבה זמן !!!
    סגור
  • 5.
    גם חינם לא אוכל אצלכם!
    אני 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאשימו את האנרכיסטים משמאל.
    סגור
  • 4.
    מסעדות
    מוטי 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מסעדות עים מנות פלצניות ומחירים בשמיים
    סגור
  • 3.
    חוצפנים
    מיכל 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכו תחפשו מי יכנס אליכם. גועל נפש
    סגור
  • 2.
    מסעדה נסגרה
    אזרחית 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תאמינו לי שהבעלים יודע מי תלה את השלטים. מי שבעד הרפורמה תחרימו את המסעדה ואת הבעלים. יש גבול להסתה ולרוע שהמפגינים מגלים. די ......
    סגור
  • 1.
    צ'יקמוקים
    מנש 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתם סוגרים ומתרצים זאת בחוקים , אז אתם באמת אפסים , כיוון שכאמור לפניכם גם סגרו מסעדות בימים האחרונים , ואצל כולם ללא יוצא מן הכלל , עקב ההפגנות , משמע גם אצלכם . האמת היא שסגרתם בגלל חבריכם הטיפשים , שכתוצאה מההפגנות שלהם , אתם לא יכולים להכניס קהל . יצא שכרכם בהפסדכם . גלמים מגיע לכם
    סגור