עסקי ספורט

הרפורמה המשפטית? זה השופט הישראלי שהורחק ל-999 שנים

שופט כדורגל בליגת הילדים שבדה תוצאה במשחק שכלל לא התקיים, הורחק על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל עד שנת 3023
מערכת ice | 
מגרש כדורגל (צילום גיא יחיאלי)
שופט כדורגל ותיק בליגת הילדים, אשר הודה כי בדה מלבו תוצאת משחק שכלל לא התקיים, הועמד לדין בהתאחדות לכדורגל וקיבל עונש חריג למדי.
המקרה נחשף באתר ONE. השופט, ג’ברין חוסין, הודה ש"עשה טובה" למועדון ספורט פרדס חנה כרכור ומועדון ספורט בני קלנסוואה. הקבוצה מקלנסוואה שנמצאת לקראת פירוק לא הופיעה למשחק עם מספיק שחקנים, ולמעשה המשחק לא התקיים.

ככל הנראה כדי להימנע מעונש, שני הצדדים סגרו ביניהם תוצאה של 10:0 ושופט המשחק הסכים למלא דו"ח שופט על משחק שהסתיים בתוצאה זו, למרות שלא התקיים.
בנוסף לשופט הועמדו לדין יחד עם שתי הקבוצות גם מאמן פרדס חנה כרכור משה יזדי, ובדיע אבו-ראס, בעל תפקיד בבני קלנסוואה. לאחר חקירת משרד החקירות "ויצמן יער" העובד עם ההתאחדות, השופט הורחק לצמיתות - כשבפורטל ההתאחדות לכדורגל מופיע כי הרחקתו תהיה עד ל-16 במרץ 3022, כלומר ל-999 שנים.
דיין ביה”ד, עו”ד נועם ליובין אמר בדיון: "מדובר באירוע חמור אשר לא זכור לי בעשר שנותיי במוסד זה. גורמים מתאמים ביניהם תוצאת משחק, שופט משחק נענה לבקשה ומייצר דו"ח שקרי ותוצאה שלא הייתה ולא נבראה. מעשים אלו ראויים לכל גינוי וכחומרת המעשים, כך תהא חומרת הענישה, מאחר ואין עולם הספורט יכול לקבל התנהגות מעין זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה