קריירה ולימודים

יחיד במינו: קמפוס Wix באוניברסיטת בר אילן

הנשיאים של Wix, ניר זוהר, ואוניברסיטת בר אילן, פרופ' אריה צבן, השיקו תוכנית אקדמית ראשונה ללימודי ניהול מוצר בקמפוס Wix החדש
מערכת ice | 
פרופ' אריה צבן וניר זוהר (צילום שלומי מזרחי)
ניר זוהר, יו"ר פורום חברות הצמיחה ונשיא Wix, ופרופ' אריה צבן, נשיא אוניברסיטת בר אילן, נפגשו בחמישי האחרון בקמפוס Wix החדש כדי להשיק את התוכנית האקדמית הראשונה ללימודי ניהול מוצר.
מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין אוניברסיטה לבין חברות הייטק ישראליות מובילות, במטרה להרחיב את מאגר הטאלנט האקדמי הישראלי שמצטרף לתחום המוצר בענף ההייטק מדי שנה.
 
ניר זוהר, נשיא Wix, מסר: "ההון האנושי הוא המפתח. 10% מהמועסקים עובדים כיום בהייטק ואנחנו צריכים להגיע ל-25% מועסקים. פעם ראשונה שאנחנו עובדים עם האקדמיה ואני המום שזה קרה כל כך מהר. היכולת לקחת את הקורס הזה להרחיב אותו ולשכפל למקצועות נוספים והא רגע מכונן לעתיד שלנו .עם נבחרת כזו של סטודנטיות בעיקר וסטודנטים אנחנו בטוח ננצח".
כזכור, בחודש שעבר Wix פיטרה 370 עובדים כחלק מתוכנית התייעלות (רובם בארה"ב) ומספר ימים לאחר מכן פרסמה את דוח תוצאות הרבעון הרביעי בו הציגה הכנסות בגובה של 355.04 מיליון דולר.
שמו של זוהר עצמו עלה במהלך המחאה נגד הרפורמה המשפטית כאשר יצא להשתתף בהפגנות ואמר "זו הממשלה שלי כאזרח ישראלי... אני הולך כי אני מוטרד ממש. זהו לא חשש ערטילאי משינוי, אלא פחד אמיתי ממהלך שישאיר את הממשלה בישראל ללא כל בקרה וביקורת במהלכים עתידיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה