קריירה ולימודים

רשת 13 בשינוי דרמטי: הכוכבים הגדולים שיצטרפו לפאנל בתוכנית האהובה

התוכנית הדו"ח היומי ברשת 13, בהנחייתו של קובי מחט, מקבלת תפ]נית דרמטית בדמות חמישה חברי פאנל חדשים: נטלי דדון, ג'קי אזולאי, אוהד בוזגלו, שמחה גואטה וננסי ברנדס
מערכת ice | 
קובי מחט (צילום רשת 13)
התוכנית הדו"ח היומי היא תוכנית מגזין יומית בנושא תוכניות ריאליטי ובנושאי תרבות, בהנחיית קובי מחט, ששודרה החל מהעונה ה-9 של "האח הגדול" בערוץ 13. התוכנית ירדה מהאוויר ב-2020 בעקבות קיצוצים בערוץ, וחזרה לשידור ב-2021.
כעת, נראה כי התוכנית בדרך לעבור מתיחת פנים משמעותית, אחרי שנודע כי נטלי דדון, ג'קי אזולאי, אוהד בוזגלו, שמחה גואטה וננסי ברנדס מצטרפים באופן רשמי כפאנליסטים לתוכנית. כידוע, התוכנית מסקרת את תוכניות הריאליטי החמות ברשת 13, בראשן את האח הגדול, משם הכל כאמור התחיל.
המגזין עוקב אחרי מה שקורה בכל יום בבית האח הגדול ומחוצה לו, ומנתח את כל המהלכים, הדרמות והאירועים המיוחדים שמתרחשים בבית השמור ביותר במדינת ישראל. בכל תוכנית מתארחים דיירי עבר שונים בהאח הגדול או אישיות מפורסמות המשמשים כפאנליסטים.
כאשר משודר המגזין במהלך עונה של האח הגדול, מתראיין מודח מהתוכנית שהודח יום קודם לתוכנית. מי ששימש תחילה כמנחה התוכנית הוא יוצא האח הגדול בעצמו, טילטיל, כעאשר כיום כאמור מי שמגיש את התוכנית הוא קובי מחט, אליו יצטרפו כעת מספר חברי פאנל מסקרנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה