קריירה ולימודים

טיילור מלכוב נעלמה? זה ההישג הענק שרשמה

אפיל שקצת נעלמה לאחרונה מאור הזרקורים, הדוגמנית בכל זאת היא מצאה את דרכה לשער של L'OFFICIEL בברזיל. זאת כחלק מהפקת האופנה נוצצת שיזם אלעד בורנשטיין מחברת "ברוניי".
מערכת ice | 
טיילור מלכוב (צילום אינסטגרם)
טיילור מלכוב אמנם רק בת 20 ואפילו עוד לא השתחררה מצה"ל, אבל הספיקה להפוך לזמרת, דוגמנית ולאושיית רשת וכעת היא כובשת עוד פסגה, בינלאומית, עם הזכות לככב על שער אחד ממגזיני האופנה הגדולים בעולם.
אז אולי מלכוב קצת נעלמה מאור הזרקורים לאחרונה, אבל בכל זאת היא מצאה את דרכה לשער של L'OFFICIEL בברזיל. זאת כחלק מהפקת האופנה נוצצת שיזם אלעד בורנשטיין מחברת "ברוניי".
אגב רק לאחרונה, אחרי שעברה עקירה של אחת משינייה, היא הודיעה לעוקביה ברשתות החברתיות כי היא מתחילה בהליך של יישור שיניים. אבל לא מדובר בגשר שיעטר את פניה, שכן היא עדיין צריכה להגיע לסט צילומים ולהשתמש בפניה.

ההליך שתעבור בשינייה יהיה באופן של הדבקות חרסינה שבמסגרתו נדרש זמן שבין שנה לשנתיים שייאלצו להרכיב במשך מרבית שעות היום קשתיות שקופות על שינייה. מלכוב תהיה רשאית להוריד את הקשתיות מפיה רק בזמן האוכל ובזמן הצחצוח.
מלכוב שיתפה את עוקביה באינסטגרם בתהליך וסיפרה: "היום אני מתחילה את התהליך, אני ממש מתרגשת ולחוצה וגם בזה תהיו איתי". טיילור נתנה הצצה מהתהליך ורשמה: "התהליך שאני הולכת לעבור הוא יישור שיניים בעזרת קשתיות שקופות. אני מרוגשת". עוד הוסיפה וכתבה מלכוב: "זוכרים שאמרתי לכם שיום אחד יהיה לי חיוך כזה מושלם? אז היום התהליך מתחיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה