קריירה ולימודים

מורה נורתה על ידי תלמיד בן 6 - ועדיין ניסתה להציל את תלמידיה

ילד בן 6 ירה במורתו במהלך השיעור, כנראה כתגובה לוויכוח שהתנהל בכיתה. בעת שהיא נאבקת על חייה בבית החולים, ההורים והילדים מתפללים עבורה ומהללים אותה על כך שניסתה להציל את חיי הילדים גם אחרי שנורתה בחזה
מערכת ice |  1
כיתה (צילום freepik)
מקרה ירי נוסף זעזע את ארה"ב בסופ"ש האחרון, לאחר שילד בן 6 ירה במורתו לעיני חבריו בכיתה ובמהלך השיעור. המורה פונתה במצב אנוש לבית החולים והילד נעצר. כעת הורים וילדים מגיבים לראשונה על המקרה ואנו מקבלים הצצה למה ייתכן והתרחש בדקות הקריטיות הללו בכיתה.
האירוע התרחש ביום שישי האחרון בצהריים בבית ספר במדינת וירג'יניה, ארה"ב. המורה הצעירה אבי זוורנר (25) נורתה בחזה על אחד מתלמידיה ועל פי הדיווחים הירי היה מכוון והיווה תגובה לוויכוח שהתקיים הכיתה. על פי העדויות שמגיעות מן הילדים וההורים מדובר במורה אהובה ביותר וכעת רבים מההורים מהללים אותה על כך שגם לאחר שנורתה היא צעקה והורתה לתלמידיה לברוח במהרה מהמקום.
בעת שהיא נאבקת על חייה בבית החולים, הורים וילדים שולחים לה ולמשפחתה מסרים ותפילות לחיזוק: "היא מורה נהדרת והיא עובדת קשה. הבן שלי אוהב אותה מאד ואנחנו עצובים על מה שקרה. אנחנו חושבים עליה ומקווים שהיא תחלים", מסר אחר האבות שבנו הוא תלמיד של זוורנר.
בעת זו זהותו של הילד היורה לא ידועה לציבור הרחב אך ישנם דיווחים חדשים על כך שילד הביא כדורי אקדח מוזהבים לבית הספר בשבוע שעבר. עם זאת, לא ידוע אם מדובר באותו ילד או איך היורה הצליח להשיג אקדח, להכניס אותו לשטח בית הספר ולהסתיר אותו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם בגיל 6 הוא כבר מסוגל לירות בבנאדם…
    סכנה מהלכת 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יהיה כשיהיה בוגר
    סגור