קריירה ולימודים

פוטרתם ממשרה בהייטק? ג'ון ברייס מגייסת מרצים טכנולוגים

לאור הביקושים העולים וגוברים להכשרות מקצועיות ומעשיות לתפקידי מפתח בענף, ג'ון ברייס מגייסת מרצות ומרצים חדשים שיצטרפו לצוות המרצים המומחים של המכללה
מערכת ice | 
גון ברייס (צילום גון ברייס)
מכללת ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס, המכללה המובילה בישראל ללימודי הייטק, מציעה לבעלי רקע טכנולוגי ממגוון תחומים להכשיר ולעצב את הדור הבא של תעשיית ההייטק. לאור הביקושים העולים וגוברים להכשרות מקצועיות ומעשיות לתפקידי מפתח בענף, ג'ון ברייס מגייסת מרצות ומרצים חדשים שיצטרפו לצוות המרצים המומחים של המכללה.
המכללה מציעה מגוון מסלולים שמאפשרים לשלב בין עבודה וקריירה להדרכה והכשרה של סטודנטים, לצד קבלת כלי לימוד עדכניים והעשרה מקצועית באופן אישי. ג'ון ברייס תעניק למרצות ולמרצים המצטרפים הכשרות לדיבור בפני קהל, העברת מסרים ותוכן טכנולוגי באופן נכון, טיפים להדרכה אפקטיבית, ועוד. בנוסף לזאת, יוכלו המרצים ליהנות ממגוון הקורסים שג'ון ברייס מציעה ובכך להישאר מעודכנים בכל הטכנולוגיות החדשות ביותר בתעשייה.
כדי להשתלב כמרצה בג'ון ברייס נדרש להציג ידע טכנולוגי מעמיק, כמו גם ניסיון מקצועי של לפחות 4-5 שנים בתחום וכישורי פרזנטציה והעברת מסרים. ההדרכה יכולה להתאים במיוחד לפרילאנסרים, לעובדי סטרטאפ ולעובדים בחברות הייטק וטכנולוגיה שמחפשים גיוון ועניין בשגרה שלהם ורוצים לתרום מהניסיון שלהם בהכשרת הדור הבא של ההייטק לצד קבלת הכנסה נוספת. הקורסים מתקיימים בין פעם לפעמיים בשבוע בשעות הערב וכיתות הלימוד נמצאות בתל אביב, חיפה וירושלים. בין מרצי החברה נמנים כיום עובדים מחברות כמו פאלו אלטו, צ'ק פוינט, אמדוקס, רפאל, Checkmark, Tabbula, ורינט, מוביליי, בוגרי יחידות צבאיות כמו 8200 ו- 81 ועוד.
קיימות מגוון אפשרויות להשתלבות כמרצה בג'ון ברייס, ולמרצות והמרצים המיועדים יינתנו כלים וייעוץ כיצד ניתן לשלב באופן מיטיבי בין הדרכה לעבודה קיימת או להפוך את ההדרכה למקור הפרנסה העיקרי. התחומים השונים אליהם מגייסת המכללה מרצות ומרצים הם: Data Science, DevOps, React.js, Node.js, Python, Full Stack, QA, Cyber, Data Analyst ועוד.
מאיה הוף, מנהלת גיוס מרצים בג'ון ברייס, אמרה: "זוהי עבודה עם שליחות ומשמעות. אנחנו מזמינים עובדות ועובדים טכנולוגיים ממגוון סקטורים בתעשייה לקחת את הניסיון ואת הידע הטכנולוגי שצברו במהלך הקריירה שלהם ולתרגם אותם לכדי הדרכות שיסייעו להכשיר את הדור הבא של ענף ההייטק, ובמקביל להפיק מכך קריירה נוספת כמרצות ומרצים מומחים בתחום. מעבר לחוויית סיפוק גדולה שעליה מעידים המרצים בג'ון ברייס, עצם העברת ההכשרות מחדדת את יכולותיו של המרצה עצמו וגורמת לו להתפתחות אישית ומקצועית. התכנים שמועברים על ידי צוות המרצות והמרצים שלנו מתעדכנים כל העת על פי הצרכים הטכנולוגיים העכשוויים ביותר בתעשייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה