קריירה ולימודים

עדן פינס בחשיפה מפתיעה: זה מה שאני לא אוהבת אצלי

עדן פינס סיפרה איזה חלק היא פחות אוהבת בגוף שלה: "אוהבת את הבטן שלי, ירכיים פחות". ומה לגבי הבוטוקס שעשתה? "בוא נגיד שאולי הגזמתי"
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
עדן פינס, הדוגמנית הישראלית המצליחה, התייצבה שלשום (שלישי) במלון דברה בראון בתל אביב לצורך צילומי הקמפיין החדש של IL MAKIAGE. במסגרת הצילומים הצטלמה עדן בסיטואציות מוגזמות ומקסימאליסטיות שתואמות מאוד את ערכי המותג כמו גם את אישיותה המוחצנת והצבעונית.
במהלך הצילומים, פינס הצטלמה כשהיא אוכלת פסטה, מחזיקה בידה שתי כוסות - כוס קפה וכוס שמפניה, וכמובן בטופ, כמו שהיא כל כך אוהבת. במהלך הצילומים, פינס התראיינה לוואלה! וחשפה מספר פרטים מעניינים, ביניהם על החלק שהיא פחות אוהבת בגוף שלה.
תחילה, דיברה פינס על הבוטוקס שעשתה בשפתיים ואמרה: "עשיתי שפתיים לפני כמה שנים כשזה היה טרנדי. בוא נגיד שאולי הגזמתי, חיכיתי שירדו, המסתי חלק, ועכשיו אני מרוצה בלי".
כשנשאלה לגבי איזה חלק בגוף שלה היא יותר אוהבת ואיזה חלק היא פחות אוהבת חשפה פינס במפתיע: "אוהבת את הבטן שלי, ירכיים פחות. אבל ברוך השם at least the hips don't lie". ויש עוד כמה דברים שהיא מתחרטת עליהם: "עשיתי שיטת השערה לפני כמה שנים, ומתחרטת על זה. הסרתי אותה חלקית ואני מעדיפה את זה טבעי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה