קריירה ולימודים

נועה קירל תצביע? בן הזוג שלה ירוץ בבחירות הקרובות

תומר הכהן, בן זוגה של נועה קירל, החל לאחרונה את לימודי מדעי המחשב ויזמות באוניברסיטת רייכמן, וכבר מתמודד לתפקיד נציג מסלול. בת הזוג תפרגן?
מערכת ice | 
נועה קירל ותומר הכהן (צילום אינסטגרם)
רק לאחרונה פורסם כי תומר הכהן, בן זוגה של נועה קירל, עבר להתגורר בהרצליה בעקבות לימודיו באוניברסיטת רייכמן הסמוכה, והיום (חמישי) נודע כי הוא ככל הנראה מכוון רחוק מאוד. 
העיתונאי ערן סוויסה העלה היום סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא חושף כי תומר הכהן מתמודד לתפקיד נציג מסלול באוניברסיטת רייכמן. סטורי שהעלה ניתן לראות תוכנה בה ניתן לבחור מי יהיה נציג המסלול בחוג למדעי המחשב ויזמות, ובין האופציות לבחירה ניתן למצוא את הכהן, כמו שני מתמודדים נוספים - טל מירון ותומר גנדלר.
כזכור, הכהן החליט לעזוב את הדירה שלו בתל אביב בה התגורר בשנתיים האחרונות בשכירות, והשכיר לעצמו דירה בשכונת נוף ים שבהרצליה.  הסיבה לכך שהכהן עבר להתגורר בהרצליה היא כאמור כי הוא החל בחודש שעבר את לימודי התואר הראשון שלו במדעי המחשב ויזמות באוניברסיטת רייכמן. למרות זאת,  הכהן ובת זוגו נועה קירל עדיין לא עברו להתגורר יחדיו. קירל כידוע מתגוררת יחד עם הוריה ברעננה, אך זאת בהחלט התקדמות גאוגרפית משמעותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה