קריירה ולימודים

אילון מאסק מרגיע את עובדי טוויטר רגע לפני השלמת העסקה

במהלך ביקור במטה החברה בסן פרנסיסקו, המיליארדר הכחיש דיווחים קודמים, לפיהם הוא מקווה לקצץ שלושה רבעים מכוח העבודה של טוויטר

מערכת ice | 
טוויטר, אילון מאסק
אילון מאסק אמר לעובדי טוויטר המודאגים, שהוא לא מתכנן לקצץ 75% מהצוות של פלטפורמת המדיה החברתית. המיליארדר הכחיש דיווחים קודמים לפיהם הוא מקווה לקצץ שלושה רבעים מכוח העבודה של טוויטר, במהלך ביקור במטה החברה בסן פרנסיסקו אמש (רביעי). על פי הדיווחים, מאסק אמר למשקיעים פוטנציאליים בעסקה שלו לרכוש את הפלטפורמה שהוא מתכנן לסלק כמעט 75% מ-7,500 עובדי החברה, כך דיווח הוושינגטון פוסט ביום חמישי שעבר.
בפנייה לעובדי טוויטר אתמול, הוא דחה את המספר המדווח, עם זאת, עובדי טוויטר עדיין צפויים להתמודד עם פיטורים ורבים חוששים לעבודתם. מאסק צפוי לבצע קיצוצים כחלק מההשתלטות שלו על החברה, לאחר שהעסקה שלו בשווי 44 מיליארד דולר לרכישת טוויטר אמורה להיסגר ביום שישי הקרוב.
מוקדם יותר באותו היום, מאסק שינה את הביוגרפיה שלו בטוויטר ל- "Chief Twit", במחווה לרכישה הממשמשת ובאה שלו. שני הצדדים בעסקה מחדדים את התנאים הסופיים של העסקה בימים אלו. אם העסקה תיסגר, היא תסיים סאגה בת חודשים, שבה מאסק הסכים לרכוש את טוויטר ולאחר מכן התחרט, עד שתביעה משפטית של טוויטר גרמה לו לחזור להסכם המקורי שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה