השוק

מאסק משתתק: מה גרם לו לדחות את חשיפת המוצר?

לאור הקשיים הרבים של מרבית חברותיו של אילון מאסק, חברה נוספת ומוכרת פחות מודיעה היום כי היא דוחה את אירוע חשיפת המוצרים שלה בחודש
מערכת ice |  1
אילון מאסק וניוראלינק (צילום flickr, shutterstock)
אילון, מייסד ומנכ"ל טסלה, ספייסX וכנראה בקרוב גם טוויטר, מודיע היום בציוץ  כי חברתו "ניוראלינק" דוחה את אירוע ההשקה של מוצריה בחודש לתאריך ה-30 לנובמבר. חברה זו, אשר הוקמה בשנת 2016, היא החברה האלמונית יחסית של מאסק, בעיקר כי טרם הצליחה להציג מוצר או פריצת דרך משמעותית כלשהי.
לטענתו של מאסק, הקים את החברה במטרה לקבל עד שנת 2020 את האישור להטמיע בבני אדם צ'יפים ממוחשבים שאמורים לרפא מגוון מחלות, כמו אלצהיימר. יחד עם זאת, ובהתאם לכך שכנראה מדובר בהליך פולשני שטרם אושרו ניסויים עמו - הדבר לא קרה והחברה לא הציגה אף מוצר. כמו כן, לא בדיוק ידוע איזה מוצר עתיד להיות מוצג בכנס ואם בכלל. בעת זו מאסק לא פירט מדוע האירוע נדחה.
כידוע, הסיבה העיקרית שבגללה החברה הזו של מאסק מוכרת לאוזן הציבור היא בעקבות חייו הפרטיים של מאסק. על פי הדיווחים, התאומים שנולדו למאסק בנובמבר האחרון היו מלא אחרת מאשר עובדת בכירה בחברת ניוראלינק וזאת לאחר שבגד באם בנו, הזמרת גריימס. 
לצד העיכוב של ניוראלינק, חברותיו הנוספות של מאסק גם חוות קושי. לאחרונה חברת טסלה לא עמדה בציפיות המומחים והאנליסטים, בעוד שבמקביל מניית טוויטר (שטרם נרכשה על  ידי מאסק) עלתה מעט. כמו כן, בציוץ אחר לחלוטין לאחרונה, מאסק צפה כי המיתון המתקרב יימשך עד אביב 2024.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את מלאך ! (ל"ת)
    אבא 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור