קריירה ולימודים

הבית הלבן: "התבטאויותיו של טראמפ היו אנטישמיות"

הבית הלבן תוקף את נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, ומאשים אותו באנטישמיות. התגובה מגיעה לאחר תקיפת יהודי ארה"ב ברשת החברתית של טראמפ, Truth Social
מערכת ice |  3
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, pixabay)
"התבטאויותיו של טראמפ היו אנטישמיות ומעליבות – כלפי יהודים וגם כלפי בעלי הברית הישראלים שלנו", כך הגיב דוברת הבית הלבן, קארין ז'אן פייר, לדבריו של דונלד טראמפ אמש (ראשון) ברשת החברתית אותה הקים. נשיאה הקודם של ארצות הברית תקף את יהודי ארה"ב והדבר לא עבר בשקט.
לטענתו של טראמפ ברשת החברתית "Truth Social", "באופן מפתיע, האוונגליסטים הנפלאים שלנו מוקירים תודה רבה יותר מיהודים, בעיקר אלה המתגוררים בארצות הברית", החל בתקיפתו כנגד היהודים המתגוררים בארה"ב ולא היסס לאיים במרומז כי "היהודית בארצות הברית חייבים להתעשת מהר ולהעריך את מה שיש להם בישראל – לפני שזה יהיה מאוחר מדי".

מעבר לאמירתו האנטישמית כלפי יהודי ארה"ב הוא הכריז, בביטחון המופרז הידוע שלו, כי "אף נשיא אמריקאי לא תרם לישראל כפי שאני תרמתי. הפופולריות שלי בישראל היא הכי גבוהה בעולם".
זו לא הסתבכות היחידה של טראמפ בימים האחרונים. עובד לשעבר בחברת Trump Media and Technology" פוטר לאחר שהגיש בחודש אוגוסט האחרון תלונה לרשות לניירות ערך האמריקאית בתלונה כי החברה הסתמכה על "מצגי שווא, תוך הפרה של חוקי ניירות ערך הפדרליים", בהצעה שלה להנפקה ציבורית באמצעות כלי השקעה המכונה "חברת רכישה למטרות מיוחדות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הלוואי
    יוסף 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי שכל אומות העולם יהיה אנטישמים כמו הנשיא טראמפ הגאולה בדרך
    סגור
  • 2.
    הוא צודק. הרפורמים הם אוייבי המדינה (ל"ת)
    ניר 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    טראמפ לא אנטישמי
    חיים לוינסקי 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טראמפ גנוב אבל הוא באמת רק עזר לישראל, להגיד ליהודי ארה"ב המתייפייפים שיתעוררו על החיים שלהם זה לא אנטישמי ואפילו נחוץ
    סגור