רכילות עסקית

קניה ווסט הולך בדרכו של מאסק? זו הרשת החברתית שירכוש

לאחר שקניה ווסט נחסם ממרבית הרשתות החברתיות המוכרות והמשומשות ביותר בעולם, מסתמן כי הוא עומד לרכוש רשת חברתית ימנית קיצונית, אשר בעברה הלא מאד רחוק הייתה אהובה ביותר על ידי אוהדי טראמפ
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel)
לאחרונה הראפר קניה ווסט נחסם ממספר רשתות חברתיות, דוגמת טוויטר ואינסטגרם, לאחר מספר התבטאויות גזעניות ואנטישמיות. כעת, על פי סוכנות הידיעות רויטרס מסתמן כי ווסט הגיע להסכמות עם הרשת החברתית "פרלר" המזוהה בארה"ב עם הימין הרדיקלי. 
בעת זו טרם פורסמו תנאי העסקה אך זו לא הפעם הראשונה שהרשת החברתית "האינטימית" הזו מופיעה בכותרות. לפני כשנה היא נחסמה ונסגרה לאחר המהומות בקפיטול היל וזאת עקב העובדה שמרבית המשתמשים שלה היו תומכי טראמפ נלהבים. זמן קצר לאחר מכן פרלר חזרה לפעילות ומאז הייתה שקטה.
מצד פרלר אושר שאכן יש עסקה בהתהוות וכי הם רוצים לסגור אותה ברבעון האחרון של השנה וכי לעת זו החברה גייסה קרוב ל-56 מיליון דולר. בימים אלו הרשת החברתית נמצאת בבעלות חברת פרלמנט טכנולוגיות והמנכ"ל שלה הודיע כי הוא לא דואג מצירופו של ווסט לרשת החברתית וכי מדובר בהזדמנות עבור החברה. יתרה מכך ציין כי הבסיס לקשר בין הראפר לחברה היא העובדה שהוא נחסם מאינסטגרם ולכן זכותו להביע את דעתו נחסמה - דבר שפרלר מתנגדת לו.  
לאחרונה, בעקבות החסימות מכמעט כל הרשתות החברתיות הפופולריות על ידי הציבור הרחב, ווסט פתח משתמש בפרלר ובעת זו יש לו קרוב ל-4,000 עוקבים. על פי דיווחים נוספים לרשת החברתית יש משתמשים יומיים בגובה של כ-40,000 עוקבים והיא הורדה בקרוב ל-11 מיליון ניידים. כמו כן, על פי אתר פורבס, ערכו המוערך של ווסט הוא כ-2 מיליארד דולר, אך כאמור טרם ידוע כמה מהשווי הזה יושקע בעסקה הזו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה