קריירה ולימודים

בפעם הראשונה: יצחק הרצוג יטוס לפגישה עם ביידן

נשיא המדינה יצחק הרצוג ייפגש עם נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, בפעם הראשונה בבית הלבן במסגרת כהונתו. בין הנושאים שעל הפרק הוא משבר האקלים החמור
מערכת ice | 
לפיד והרצוג מקבלים את נשיא ארה"ב (צילום קובי גדעון לעמ)
בחודש יולי האחרון נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הגיע לביקור בין מספר ימים במדינת ישראל. במהלך הביקור הוא הזמין את נשיא המדינה, יצחק הרצוג, לביקור גומלין בוושינגטון. נשיא המדינה ימריא בשבוע הבא לקראת הפגישה שתתקיים בין שני הנשיאים בבית הלבן ביום רביעי ה-26 באוקטובר. מדובר בביקורו הראשון של נשיא המדינה בבית הלבן במסגרת כהונתו שהחלה בשנת 2021.
נשיא המדינה לא יסתפק בביקור חטוף בבית הלבן ואף יקיים מספר פגישות מדיניות עם בכירי הממשל, הסנאט ובית הנבחרים וכמובן לא יישכח לבקר את ראשי הקהילה היהודית. מלשכת הנשיא נמסר שמטרת הביקור היא חיזוק השותפות בין ארה"ב לישראל ולשקף את הקשרים העמוקים בין המדינות, הנמצאים מעל לכל מחלוקת.

הביקור ייערך תקופה קצרה לאחר אישורה של מדינת ישראל את הסכם הגז עם לבנון לשביעות רצונה של ארה"ב. בין הנושאים שידונו הנשיאים יכללו נושאים מדיניים, ביטחוניים וכלכליים, בהם קידום יוזמות משותפות בין שתי המדינות הנוגעות למשבר האקלים החמור. הרצוג ילווה במהלך ביקורו על ידי שגריר ישראל בארה"ב, מיכאל הרצוג אחיו של הנשיא, ושגריר ארה"ב בישראל, תומאס ניידס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה