קריירה ולימודים

אמזון מקטינה העלאות לעובדים לאחר שגיאה בחישוב בונוסים

אמזון הקטינה את ההעלאות לכמה מעובדי החברה שקודמו לאחרונה, לאחר שגילתה תקלה פנימית, אשר הפכה את חבילות התשלום למשתלמות יותר ממה שהן היו צריכות להיות
מערכת ice | 
אמזון (צילום JL IMAGES / Shutterstock)
ביום חמישי האחרון, אמזון מסרה למנהליה את החדשות הרעות באימייל. למנהלים נאמר, שהעובדים שנפגעו קיבלו בונוסים גדולים יותר ממה שהם היו צריכים לקבל, מכיוון שהתשלומים חושבו בטעות על סמך מחירי מניות אמזון מיושנים. כ-40% מהעובדים, שקודמו ברבעון הנוכחי הושפעו מהנושא הזה.
"זיהינו ותיקנו מיד בעיה בהודעות התגמול של כמה עובדים שקודמו לאחרונה. אנחנו עובדים עם העובדים כדי להבטיח שהם מבינים את התגמול המעודכן שלהם", אמר דובר החברה. מניית אמזון יורדת כמעט ב-33% מתחילת השנה - ירידה התואמת בערך את זו של המדד המשולב של נאסד"ק באותה תקופה. מניות הטכנולוגיה העילית התקשו השנה במהלך העלאות הריבית של הפדרל ריזרב וחששות המיתון פוגעים במגזר.
 
באימייל למנהלים, אמזון הודתה כי בשל הצניחה האחרונה במניות והתקלה, "סביר להניח שהערך המזומן לקידום המכירות שהעובדים שלך יקבלו, כעת נמוך ממה שדיברת איתם במקור. אנו מכירים בכך שזו שיחה שלא נוחה לנהל", נכתב באימייל. התקלה התרחשה כאשר אמזון וחברות טכנולוגיה אחרות מנסות לנווט בתחזית פיננסית מחמירה, לאחר שמחירי המניות עלו במהלך מגפת הקורונה. כמה חברות, כולל Meta וגוגל, האטו את הגיוס, רמזו על פיטורים או נקטו צעדים אחרים לצמצום עלויות - ודירגו עובדים בתהליך. מנכ"ל אמזון, אנדי ג'סי, ציין לאחרונה שהחברה תמשיך לגייס עובדים, אך בקצב איטי בהרבה מזה שעשתה בשנים האחרונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה