קריירה ולימודים

ההורים נגד משרד החינוך: "אישור להפר את החוק, ביזיון"

הנהגת ההורים הארצית התייחסה היום, לפרסומים לפיהם במשרד החינוך מתכוונים לאפשר במקרים חריגים את קיצור שבוע הלימודים בגנים, וגינתה את ההחלטה בחריפות " אישור פורמלי להפר את החוק, ביזון לאומי"
מערכת ice | 
יפעת שאשא ביטון (צילום מסך ערוץ הכנסת)

הנהגת ההורים הארצית התייחסה היום (רביעי), לדיווח שהובא במהדורת החדשות של התאגיד אמש, לפיו משרד החינוך מעוניין לאפשר את קיצור שבוע הלימודים בגני הילדים במקרים חריגים בעקבות המחסור חמור בעובדי הוראה, וגינתה בחריפות את מה שהיא מכנה "אישור פורמלי להפר את החוק".

כזכור, לפי הפרסום בעקבות המחסור החמור בעובדי הוראה וגננות, מנכ"לית משרד החינוך החליטה לאפשר במקרים חריגים ובכפוף לאישור משרד החינוך, לקצר את שבוע הלימודים בגני הילדים לחמישה ימים בלבד.


עוד עלה, כי מתוכננת מתן אפשרות לקיצור יום הלימודים הארוך בחינוך המיוחד בשעתיים, באישור חריג של מנהל המחוז, זאת לצד העסקה מוגברת של גימלאים וכן של פרחי הוראה (סטודנטים בתחום) בתקופת הכשרתם. אלו מצטרפים לצעד שנקט משרד החינוך בשבועות האחרונים להגדלת אחוזי המשרה של מורים בכ-40%, שהביא על פי הדיווח לצמצום המחסור מ-6,000 ל-2,000 מורים.


כאמור, כעת הגיבו בהנהגת ההורים לצעדים החריגים במיוחד, ומסרו בהודעה בנושא לתקשורת כי "הודעת מנכ"לית משרד החינוך אתמול למנהלי המחוזות ובו אישור פורמלי להפר את החוק ולקצר את שבוע הלימודים בחינוך הרגיל ואת יום הלימודים בחינוך המיוחד היא ביזיון לאומי שלא מקובל עלינו ואנו דוחים אותו מכל וכל".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה