קריירה ולימודים

אפל מקימה סניף בירושלים, כך תוכלו להגיע אליו

ענקית הטכנולוגיה הודיעה כי היא מקימה מרכז פיתוח שני בישראל, הפעם בעיר הבירה. המרכז החדש יצטרף לחטיבת השבבים של החברה, שגם המרכז הראשי כאן הוא חלק ממנו והוא אף מנוהל מארה"ב על ידי ישראלי

יאיר מור |  1
אפל מקימה סניף בירושלים (צילום freepik, pixabay)
חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם הודיעה הבוקר באמצעות אחראי גיוס העובדים שלה בישראל כי היא נמצאת בשלבי הקמה של מרכז מו"פ נוסף בישראל, והפעם בבירה. לפי פוסט שפרסם אלעד ורטהיימר, שתפקידו מוגדר רשמית כ"מיקור כשרונות", "אנחנו, אפל, פותחים סייט (אתר) חדש – בירושלים!".
ורטהיימר ציין כי הוא מחפש "מהנדסות ומהנדסים לתחומי הווריפיקציה בחומרה – פיתוח שבבים", ושמרכז הפיתוח הירושלמי של החברה "ייקח חלק בפרויקט הדגל שאנחנו מובילים מישראל, ובראשם פיתוח המעבדים העתידיים למק".
כידוע, אפל כבר הקימה מרכז מו"פ בישראל בעשור הקודם לאחר שרכשה את חברת האופטיקה PrimeSense – אך המרכז שהקימה דווקא לא מתמקד בטכנולוגיה של החברה הנ"ל, שפיתחה את מצלמת זיהוי הפנים באייפון, אלא בתחום פיתוח השבבים למחשבי מק, טאבלטי אייפד וככל הנראה, לפי דיווחים עדכניים, גם משקפי המציאות המעורבת של החברה שיוצגו במהלך השנה הקרובה. שני המרכזים, בהרצליה ובירושלים, הם חלק מחטיבת "אפל סיליקון" שהוקמה בשנים האחרונות על ידי ג'וני סרוג'י, הישראלי הבכיר ביותר בעמק הסיליקון שמוביל את התחום בחברה.
ורטהיימר לא ציין היכן ימוקם מרכז הפיתוח וכמה עובדים יהיו בו, אך ניתן לשער שהמקומות המועדפים הם אזור התעשייה הר חוצבים או רובע הכניסה לעיר שנבנה בימים אלה ושסדר הגודל יהיה תלת ספרתי – אפל לא היתה טורחת להקים מרכז חדש בשביל כמה עשרות עובדים שיכולים להגיע להרצליה בנסיעה של שעה וקצת.
מדוברות החברה לא נמסרו פרטים נוספים.
ורטהיימר הזמין עובדים פוטנציאליים ליצור איתו קשר ברשת החברתית לינקדאין או במייל: Elad.w@apple.com
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יפה. ומתי יפתחו אפל סטור אחד בישראל ?
    אני 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנכ״ל אפל הבטיח לפני כ 7 שנים
    סגור