קריירה ולימודים

לראשונה בישראל: ג'ון ברייס בשת"פ עם פלטפורמת למידה דיגיטלית

פלטפורמת הלמידה המקוונת EASY GENERATOR תאפשר ללקוחות ג'ון ברייס פתרונות למידה בישראל גישה קלה ונוחה לשלל קורסים מקוונים וליחידות לימוד דיגיטליות 
מערכת ice | 
למידה מרחוק (צילום freepik)
ג'ון ברייס פתרונות למידה, חטיבה ההדרכה וההטמעה של מטריקס, משיקה שיתוף פעולה עם פלטפורמת הלמידה המקוונת EASY GENERATOR. במסגרת שיתוף הפעולה ג'ון ברייס תייצג בישראל את מוצר הדגל של היצרן, המאפשר פיתוח והפקת תוצרי למידה דיגיטליים במהירות וביעילות ללא צורך במומחיות בתחום הפקת לומדות.
המוצר של Easy Generator הינו כלי אינטרנטי המאפשר לחברות וארגונים לפתח ולהפיק קורסים מקוונים ויחידות לימוד דיגיטליות בצורה נגישה, יעילה ומותאמת אישית. Easy Generator מיועד לצוותי הדרכה העוסקים בפיתוח הדרכה מתוקשבת במגזר העסקי, הציבורי, האקדמי ועוד, ונמצא בשימוש של אלפי לקוחות ברחבי העולם, ביניהם: דנונה, אסטרה-זנקה, קלוגס ואחרים.
Easy Generator בחרה בג'ון ברייס פתרונות למידה כשותף אסטרטגי שיפיץ את מוצריה לראשונה בשוק הישראלי. ג'ון ברייס פתרונות למידה זוכה לאמון כמובילת שוק הלמידה הישראלי ובעלת פריסה רחבה בכל המגזרים בארץ. עם כניסתה לשוק הישראלי Easy Generator עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם ג'ון ברייס פתרונות למידה על מנת להתאים את הממשק לשפה העברית, כל זאת במטרה להפוך את הפלטפורמה המקוונת של Easy Generator למוצר מוביל בשוק הלמידה הישראלי ומרכיב הכרחי בסל הכלים של מחלקות ההדרכה בשוק המקומי.
קספר ספירו, שותף מייסד ב-Easy Generator: "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה הנרקם עם ג'ון ברייס פתרונות למידה וסבורים כי הוא יניב בשורה משמעותית עבור ענף ההדרכה ותוצרי למידה בשוק הישראלי. בחרנו בג'ון ברייס כשותף אסטרטגי בשוק המקומי, ואנחנו סבורים שהידע והניסיון שלהם בתחום יסייעו לנו לשלב את הפלטפורמה הייחודית של Easy Generator כשחקן דומיננטי בענף מחוללי הלמידה בישראל".
פזית שאול, מנכ"ל ג'ון ברייס פתרונות למידה: "התאמת המוצר לשפה העברית באופן מלא והפצתו בשוק המקומי בצורה רשמית היא בשורה חשובה עבור ענף ההדרכה ותוצרי הלמידה. היכולת לייצר תוצרי למידה בקלות ובמהירות תביא ערך רב לשוק הישראלי שצמא למחולל למידה אג'ילי. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה ושמחים שיצרן מוביל כ-Easy Generator בחר בנו כשותף מוביל בשוק הישראלי".
 
ג'ון ברייס פתרונות למידה, חטיבת ההדרכה של מטריקס, מהווה בית אחד לכל פתרונות הלמידה, ומציעה ללקוחותיה פתרונות למידה חדשניים ומגוונים באמצעות שלושה תחומי פעילות מרכזיים: BPO (שירותים מנוהלים), הדרכה והטמעת מערכות מידע ולמידה ארגונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה