קריירה ולימודים

מנכ"ל Wiz מגיב לראשונה על החופשה הבזבזנית לעובדים במאוריציוס

עשרות עובדי חברת Wiz זכו לחופשה מהחלומות באי מאוריציוס לאחר הגיוס האחרון באוקטובר, עם תחרות הישרדות פרטית כאשר גיא זוארץ מוטס במיוחד כדי להנחות. האם החופשה הבזבזנית הייתה מוצדקת? אסף רפפורט מגיב
מערכת ice | 
אסף רפפורט (צילום נתנאל טוביאס)
אסף רפפורט, מייסד ומנכ"ל וויז, מתייחס היום (שלישי) לראשונה לכותרות שתפסה החופשה מנקרת העיניים בה הטיסה החברה את עשרות עובדי החברה לחופשה שהוגדרה כ-"חלומית" באי האפריקאי מאוריציוס, ועל הבזבוז של חברות ההייטק.
כזכור, הצמיחה של Wiz הייתה מפלצתית והחברה הינה סייבר היוניקורן הכי מהיר בעולם, ובחודש אוקטובר האחרון החברה גייסה כ-250 מיליון דולר לפי שווי חברה של 6 מיליארד דולר. פלטפורמת אבטחת הענן שפיתחה Wiz נמצאת בשימוש על ידי עשרות לקוחות, ובכלל זה כ-15% מחברות Fortune 500. לחברה 180 עובדים, מרביתם בישראל וארה"ב.

את Wiz הקימו אסף רפפורט המנכ"ל; עמי לוטבק, סמנכ"ל הטכנולוגיות; ינון קוסטיקה, סמנכ"ל המוצרים; ורועי רזניק, סמנכ"ל המחקר והפיתוח. הצוות כולו עובד יחד יותר מ-15 שנים, בין היתר, כמנהלי קבוצת אבטחת הענן של מיקרוסופט אשר רכשה את אדאלום אותה הקימו, בסכום של כ-320 מיליון דולר.
כחלק מחגיגות הגיוס האחרון, הטיסה החברה את כלל עובדיה לאי מאוריציוס לנופש של חמישה ימים, כאשר גולת הכותרת היה הנושא שהוביל את החופשה: תחרות הישרדות פרטית עם המנחה גיא זוארץ שהוטס במיוחד לשם. בני משפחתם של העובדים, שלא הגיעו לחופשה, קיבלו ארוחת ערב על חשבון החברה.
החופשה הבזבזנית משכה את תשומת ליבם של רבים, בכל הקשור לחגיגות מוקדמות ובזבוז חברות ההיי-טק שהיה נהוג בשנות ה-90 לפני פיצוץ הבועה. רפפורט התייחס לשאלה היום כאשר דחה את הביקורות: "לא מבין למה זה משך כותרת או חצי כותרת, זה מאוד מקובל בהייטק שנוסעים לחו"ל ובארה"ב זה עוד יותר מקובל שנוסעים לאיים הקאריביים וכדומה. לא עשינו שום דבר מיוחד".
לדבריו בכנס גלובס, "העובדים השקיעו את הנשמה וזו הצלחה של הצוות וזה היה הדבר הקטן ביותר שהיה אפשר להחזיר אחרי שנתיים לא פשוטות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה