קריירה ולימודים

פלאפון ובזק בינלאומי בעיצומים: לא יבוצעו חיובים ללקוחות

חבורת פלאפון ובזק בינלאומי ממשיכות להחריף את המאבק מול ההנהלה, ויעכבו את החשבונות החודשיים למיליוני לקוחות ולא יבצעו חיוב מול חברות האשראי. השביתה הכללית הסתיימה לאור החלטת בית הדין לעבודה, אך העיצומים ימשיכו
יהודה לוינגר | 
ועד אלפא מול ביתו של דוד פורר (צילום דוברות ההסתדרות)
עובדי פלאפון ובזק בינלאומי ממשיכים בעיצומים מול ההנהלה: החשבונות החודשיים למיליוני לקוחות של שתי החברות מעוכבים ולא יישלחו במועדם. בנוסף: לא יבוצע חיוב מול חברות האשראי.
בנוסף לעיכוב בשליחת החשבונות למיליוני הלקוחות, לא יתקיימו עבודות ומשמרות לילה ויבוטלו כל העבודות היזומות. בנוסף, תיעצר העברת תשלומים לספקים ולא ייקלטו תשלומים, ייעצרו העבודות לשדרוג הרשת (כולל דור 5) ולא יבוצעו התקנות ותיקונים ללקוחות עסקיים בשירותי ה-IT.
הנהלת חברות הבת של בזק, אלפא, הגישה בקשה לצו מניעה נגד השביתה הכללית אתמול (שני) לבית הדין האזורי לעבודה בבת ים, והשופטת אירית הרמל החליטה כי בעקבות הצו על ההנהלה לחזור בה ממאות המכתבים האישיים שנשלחו בתחילת השבוע לעובדים ובהם איומים כי לא יוכלו לקיים עבודה חלקית כחלק מסכסוך העבודה, ובתמורה יפסיק הועד שביתה העלולה לפגוע, לדברי ההנהלה, בשירותי הסלולר והאינטרנט של החברות, אך הוא יוכל להמשיך ולנקוט בעיצומים ארגונים.
יחיאל שמן, יו״ר ועד עובדי אלפא מסר כי "הניסיון הדורסני של הנהלת אלפא לעצור את העיצומים הצודקים שלנו לא צלח. נמשיך להיאבק בכל הכח על הזכויות שלנו ומקומות הפרנסה שלנו ולמנוע סגירת חברות מצליחות ורווחיות. לא ניתן לאף בעל הון כמו דוד פורר וקרן סרצ׳ליייט, מבעלי בזק לעשות סיבוב פיננסי ואקזיט מהר על חשבון הגב שלנו".
מפלאפון נמסר בתגובה: "עקב עיצומי העובדים בחברה תופק ותישלח ללקוחות חשבונית לצפייה באתר ובאפליקציה, במקום החשבונית הרגילה (PDF). מחובתנו ומתוך שקיפות ואחריות, לא נוכל לחייב את הלקוחות בחודש הקרוב ועל כן הם יחויבו במועד אחר, באופן חד פעמי. לקוחות החברה יקבלו הודעה אישית בעניין בכל האמצעים העומדים לרשותנו. אנו מתנצלים על אי הנוחות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה